Gå til innhold

Lei av å være lat!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her i godstolen med tven på og henger litt med deppeleppa, titter rundt i rommet og ser på to megastore kleshauger i sofaen... På gulvet løper hybelkaninene om kamp mellom all sanda som har lagt seg , på benken står fortsatt oppvaska etter middagen og jeg eier ingen energi!!!!

Blir så frustrert av dette, er så flaut hvis vi får besøk at det flyter i hele huset!!!

Jeg har skikkelig lyst til å gjøre noe med det, men klarer ikke løfte den tunge røva opp av godstolen. Har til og med hatt fri fra jobb i dag, så vet ikke helt hva jeg skal skylde på lenger jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, kjenner til det der ja :-D

men har heller ikke ork til å lee på meg :-p

Skrevet

Hehe...godt å lese at det ikke bare er jeg som har det slik. Var meget aktiv med treninger 4-6 ganger i uken før jeg ble gravid. Nå er det sofaen,tv-en og en liten lur på ettermiddagen....Totalt forskjellig fra før jeg ble gravid og jeg sitter med konstant dårlig samvittighet over alt jeg bure ha gjort og hvor flink jeg burde være å trene....

Skrevet

Jeg er også blitt skrekkelig lat etter at jeg ble gravid... VIl bare ligge å se på TV. Orker ingenting nesten... Liker det IKKE!

Skrevet

Nei, på en måte ikke vilja set står på. Har så lyst, så lyst, men strekker liksom ikke til. Har masa på gubben om bil, så nå står han og mekker på den hver eneste kveld... Kan liksom ikke kjefte på han at han faktisk ikke gjør noe annet da??

Skrevet

Å ha fri fra jobben, betyr ikke at man må gjøre husarbeid. Unn deg denne fridagen og kos deg!! Om kort tid, har du så mye å gjøre at du angrer på at du ikke tok livet mer med ro. Chill'n litt'a ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...