Gå til innhold

Hvor mange BDSM'ere er vi her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg driver med BMX.

Skrevet

HI: Det var da et fåtall *ler*

Skrevet

Hva betyr det? Norsk takk=D

Skrevet

Siden jeg har null peiling på hva du prater om så er jeg nok ikke det...

Skrevet

BDSM

står for Bondage (bindeleker / fangenskap / frihetsberøvelse),

Dominans / dominerende (å bestemme) og Disiplin

Sub / Submissiv / Underdanig (å bli bestemt over),

Sadisme og Masochisme (seksuelle smerteleker)

Skrevet

æsj, blir helt kvalm....

Skrevet

Hvorfor blir du kvalm? Merkelig? Ser du for deg halvfeite tyskere i lakk og lær?

hehe

Jeg er en sub. Men jeg kan spare meg for de fleste rekvisiter. Og ikke minst klærne. Den verbale delen er min greie.

Skrevet

Jeg er Dom, og mannen er Sub, men vi bruker bare en meget lett variant. Har bare begynt med dette i det siste, etter at det kom fram at mannen min ble tent på at jeg tok styringen litt (men ikke for mye, da). Eksperimentering er helt ok blant voksne, villige mennesker, imo.

Skrevet

Jeg ble helt kvalm fordi jeg hadde spist for mye kake. Var helt stappa å kjente magen bula. Trudde aldri jeg skulle klare å legge meg-tata.....men jeg gjorde jo det;) Nå er jeg akkurat stått opp og formen er fin, den!

Skrevet

En til her, jeg er sub og han min Dom :)

Skrevet

Går det an å være litt av hvert? Litt sånn dom-aktig noen ganger med anlegg til å være sub? Hva kalles det for noe tro?

Har en elsker som stryker mye på halsen min når vi koser, og av og til klemmer han til litt, og det gjør meg utrolig k--....visste ikke det om meg selv, litt skummelt og litt flaut...

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Anonym over her - mulig å være dom/sub ja - da er du switch=)

SM'er her også.

Skrevet

Men hvordan skal jeg klare å si til han at jeg blir kåt av å bli klemt rundt halsen og slikt? Vet liksom ikke helt om han gjør det med vilje eller om han bare blir revet med.....

Skrevet

Jepp! Jeg er sub!!! Tenner mest på BD delen, da. LIker å være slaven hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...