fumlis og skrikerungene Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Siden jeg har null peiling på hva du prater om så er jeg nok ikke det...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 BDSM står for Bondage (bindeleker / fangenskap / frihetsberøvelse), Dominans / dominerende (å bestemme) og Disiplin Sub / Submissiv / Underdanig (å bli bestemt over), Sadisme og Masochisme (seksuelle smerteleker)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #9 Skrevet 15. juli 2008 Hvorfor blir du kvalm? Merkelig? Ser du for deg halvfeite tyskere i lakk og lær? hehe Jeg er en sub. Men jeg kan spare meg for de fleste rekvisiter. Og ikke minst klærne. Den verbale delen er min greie.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #10 Skrevet 15. juli 2008 Jeg er Dom, og mannen er Sub, men vi bruker bare en meget lett variant. Har bare begynt med dette i det siste, etter at det kom fram at mannen min ble tent på at jeg tok styringen litt (men ikke for mye, da). Eksperimentering er helt ok blant voksne, villige mennesker, imo.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #11 Skrevet 15. juli 2008 Jeg ble helt kvalm fordi jeg hadde spist for mye kake. Var helt stappa å kjente magen bula. Trudde aldri jeg skulle klare å legge meg-tata.....men jeg gjorde jo det;) Nå er jeg akkurat stått opp og formen er fin, den!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #13 Skrevet 15. juli 2008 Går det an å være litt av hvert? Litt sånn dom-aktig noen ganger med anlegg til å være sub? Hva kalles det for noe tro? Har en elsker som stryker mye på halsen min når vi koser, og av og til klemmer han til litt, og det gjør meg utrolig k--....visste ikke det om meg selv, litt skummelt og litt flaut...
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 15. juli 2008 #14 Skrevet 15. juli 2008 Anonym over her - mulig å være dom/sub ja - da er du switch=) SM'er her også.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #15 Skrevet 15. juli 2008 Men hvordan skal jeg klare å si til han at jeg blir kåt av å bli klemt rundt halsen og slikt? Vet liksom ikke helt om han gjør det med vilje eller om han bare blir revet med.....
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #16 Skrevet 15. juli 2008 Jepp! Jeg er sub!!! Tenner mest på BD delen, da. LIker å være slaven hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå