Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på kontroll hos jordmor på fredag, var da 13+1 og hun kjente etter hvor livmoren er, hun sa hun kjente kanten på livmoren rett under navlen min, men er det mulig når jeg er så kort på vei?? eller er dette veldig individuelt fra kvinne til kvinne? er andregangs hvis det har noe å si...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det sammen, men jeg har 2 inni der.... 18 cm i uke 13..

Skrevet

åååh :-D

ei venninne av meg hadde jo også høyere symfysemål enn normalt, men hun var litt lenger på vei da..

skal ikke på ul før om 1 mnd så får se :-D

Skrevet

det tror jeg nok er fullt mulig. Jeg er 14 uker og har livmoren til en cm over navelen...

er nummer 2 her og.

Tror ikke det gikk så fort sist, mener nå jeg er omtrent der jeg var ved ca 17 uker sist... (Har skrevet dagbok med bilder :-) )

Skrevet

når jeg var på min første kontroll i uke 12 kjente han ikke etter engang:( skal ikke dit før i uke 18,ikke hørte han etter hjertelyd heller.burde jeg bestille en time hos jordmor?

Skrevet

takk for svar alle sammen :)

tror nok det er veldig individuelt, kanskje arvelig? min mor ble bestandig sendt på ekstra ul-undersøkelser fordi de mente hun enten var lenger på vei eller bar på tvillinger - ingen av antakelsene stemte :) hun hadde bare høyere symfysemål

venter nr 3- 22 år - jeg var på min første kontroll hos legen i uke 7, og bestilte selv time til jordmor - fikk i uke 13 og det er ikke vanlig at de lytter etter hjertelyden eller kjenner etter hvor livmoren ligger så tidlig, fikk jeg beskjed om i allefall. jordmor lyttet etter hjertelyden fordi jeg ba om det og så undersøkte hun livmoren etterpå :) ikke vanlig prosedyre før etter ul i uke 18 fikk jeg opplyst, men du kan jo alltids bestille time om du vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...