Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Huff da.. Husker følelsen... Prøvd lenge?
*SamSung* Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 Ca 1,5 - 2 år. Alvorlig prøving med masse tester, råd og ALT i sju mnd. nå. Dritivrig begge to og like skuffa.. Han tat kontakt med gyn osv. mangler 1 blodprøve jeg må ta etter ferien så skal han se på muligheten. men jeg har EL men jævla ustabil mens..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Jeg hadde også el og forbannet ustabil mens. Holdt på å klikke for meg, for den kunne jo komme 2 ganger på en mnd. Grrr... Gynekologen mente jeg kanskje ikke hadde el hver mnd, så jeg fikk en pergokur jeg skulle prøve, og PANG der ble jeg gravid. El trengte bare en liten dytt ) Hadde PCOS
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 *sender over gravidestøv* du får leie noen filmer i ferien og kjøre på hver kveld med sex og samliv- da mener jeg: ikkelagebarnsex, men sån annen sex! Da skal du se at spiren sitter håper vi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå