stinky-monkey Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har kjøpt mitt første par med støttestrømper :-) He, he.. føler meg som en gammel dame :-) Men dette er min 4.graviditet, og jeg har høy risiko for å få åreknuter, noe som visstnok er arvelig... :-( Prøver alt jeg kan for å unngå å få det. har gått med strømpene på jobb i kveld, og nå gleder jeg meg til å få de av før jeg skal legge meg. Ikke akkurat komfortabelt å gå med..
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 de er helt færle!! bruker di når jeg flyr. (fly en del) blir klam og mister følelsen.. ugg
smilan Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 syns de hjelper fært jeg... Men tette ja.. selvom jeg har de tynneste..
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Har dere riktig str da? Hvis jeg bruker støttestrømper på jobb er det bare godt. Litt varmt kanskje, men føttene føles lette og det er behagelig å gå med.
stinky-monkey Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2008 Ja, jeg fikk hjelp til å finne riktig str. til meg. Bruker vanligvis M, men på disse strømpene skulle man gå etter skostrs, og da ble det str.L på meg. Kjenner at de hjelper, da. Er ganske stramme, så det er litt varmt, men det er jo sånn det skal være. Hvis man ikke kjenner at man har de på, så er de vel sansynligvis ikke særlig hjelp i heller :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå