Gå til innhold

Magen vokser ikke!


linny83

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som føler det samme som meg? At magen ikke vokser, er nå 26+5 uker på vei og har vel egentlig ikke så stor mage. Var innom jobben i dag hvor sjefen sa jeg ikke hadde blitt større siden sist, som er for ca. 3 uker siden og når jeg tenker etter kan vel egentlig det stemme. Har en venn av meg som fikk en skjønn liten jente som hadde CP, fortalte at det hendte under svangerskapet og at de forstod noe var gale når magen ikke vokste som den skulle, tatt et mål hos jordmor i uke 21 hvor jeg da lå over gjennomsnittet, har ikke målt siden og vet ikke selv hvordan en gjør det. Dessuten kan jeg ende opp med å måle fra et annet sted en henne. To uker til neste jordmor time, ikke kjekt å måtte vente så lenge. Burde vel egentlig være litt stor nå med tanke på at jeg nærmer meg siste trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er like langt på vei som deg med tvillinger, og min mage har heller ikkje vokst særlig dei siste vekene. Men merker jo at babyene er der inne :)

Eg trur en merka at magen vokser mest i begynnelsen og på slutten, og trur ikkje det er uvanlig om det stagnerer litt på et tidspunkt. Det trenger ikkje bety at noe er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...