linny83 Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Er det noen her inne som føler det samme som meg? At magen ikke vokser, er nå 26+5 uker på vei og har vel egentlig ikke så stor mage. Var innom jobben i dag hvor sjefen sa jeg ikke hadde blitt større siden sist, som er for ca. 3 uker siden og når jeg tenker etter kan vel egentlig det stemme. Har en venn av meg som fikk en skjønn liten jente som hadde CP, fortalte at det hendte under svangerskapet og at de forstod noe var gale når magen ikke vokste som den skulle, tatt et mål hos jordmor i uke 21 hvor jeg da lå over gjennomsnittet, har ikke målt siden og vet ikke selv hvordan en gjør det. Dessuten kan jeg ende opp med å måle fra et annet sted en henne. To uker til neste jordmor time, ikke kjekt å måtte vente så lenge. Burde vel egentlig være litt stor nå med tanke på at jeg nærmer meg siste trimester.
<3 girls <3 Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 trur du skal ta det helt med ro.. du ser deg selv hver dag å ser sefølgeli ikkje forandringene som skjer..3 uker er helder ikkje so masse..! de er vel ikkje så lenge til du får kommentarene om hvor stor du har blitt;)
Ønskebaby08*12 Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Babyen vokser i rykk og napp, så da vokser vel magen også litt forskjellig. Tror det er ganske normalt. Jeg er 27+4 uker på vei, mener jeg har lest et sted at vekstøkningen er største mellom uke 17 og 24. Dette stemmer nok i mitt tilfelle, etter det har magen vokst mer jevnt. Føler meg som en strandet hval til tider, ikke så gøy det heller...med tanke på at jeg ikke er kommet meg til 3 trim ennå, og har fortsatt 3 måneder til å vokse... Men, selvfølgelig, man vet jo aldri ( ikke for å skremme deg på noen måte), kanskje du kan få en legetime, så for du legen din til å måle deg. Det kan jo hjelpe deg ifht bekymringer, ikke noe kjekt for deg eller babyen at du skal gå rundt i to uker å tenke på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå