Gå til innhold

HVA SYNES DERE OM JENTENAVNET...

Anbefalte innlegg

Skrevet

JONE?

Jeg synes det er veldig fint, men mannen nekter for at et evt. nytt jentebarn skal hete det:-( Sier han kjenner en finsk mann som heter det)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sønnen til en bekjent av min mor heter jone. så jeg synes det blir litt rart på en jente. sorry :)

Skrevet

Kjenner han en finsk mann som heter det? WAO!!!

Jeg kjenner mange norske menn og gutter som heter dfet. Det er et guttenavn og jeg hadde aldri vurdert å kalt jenta mi for det.

Skrevet

Det likte jeg dessverre ikke.

Sorry... ;o)

Skrevet

Jeg trodde Jone var et guttenavn, så må nok si at det blir litt for maskulint for meg.

Skrevet

Jone? I mine ører høres det ut som en som har problemer med og uttale June..

Skrevet

At det er et guttenavn. Ja, jeg vet det er noenogtjue kvinner som heter det, men likevel.

Skrevet

Synes Lone er veldig pent, men mellomnavnet til yngstemann er svært nært beslektet.

Synes derfor Jone er litt mer "solid" enn nyusselige Lone.

Skrevet

Jeg synes det er et fint navn, men da på gutter. Lille nabogutten her heter det:)

Skrevet

Hørtes ut som en araber som forsøker å si June......

Uff, den var litt drøy, hehe. Jeg har aldri hørt navnet før, og om jeg skulle tippet hvilket kjønn det tilhørte ville jeg sagt en gutt. Når det er sagt er det slett ikke det verste navnet jeg har hørt, men krever nok endel tilvenning for min del altså...

Jeg er litt motstander av navn som fører til at barna må stave eller gjenta navnet sitt hver gang de skal presentere seg i all overskuelig framtid. Selv om Jone er et enkelt navn, kan jeg se for meg at det lett kan høres ut som både Lone og June i farten..

Skrevet

jone? hm.. jeg er enig med mannen din. jeg syns det er tamt

Skrevet

liker det best som guttenavn

Skrevet

Kjenner mange gutter som heter Jone, aldri hørt det som jentenavn... Er det det?

Navnet i seg selv er enkelt og fint, men ville hatt problemer med kjønnsspørsmålet her;)

Skrevet

Tja...ikke så værst , men liker Jòna bedre.

Skrevet

Kjenner en gutt som heter det ja, så synes kanskje det hadde vært rimelig rart å møte en liten jentebaby med dèt navnet.. :)

Skrevet

Du er snill du Cherry coke, litt positiv iallefall;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...