baby ventes 11 mars :) Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 må bare spørre dere som har opplevd dette om dere merket noe spesielt i forkant? lurer da spesielt på de som har påvist dødt foster under ul eller tom fostersekk osv....jeg skal snart på ul og er jo litt bekymra for og få en sånn vond opplevelse kan man ha ømme bryster og andre symptomer på graviditet selvom man har mistet ? jeg hat tatt mange tester med sterke blå kryss, kan de også slå ut så sterkt selvom man ikke er gravid lenger? kanskje dumt og spørre om sånt og bli mer bekymra, men vil liksom ikke få helt sjokk om det skulle være noe galt....
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Ja man kan ha graviditetssymptomer og likevel ha ett dødt foster, men de fleste mister symptomene sine og merker derrav at det er noe galt. Man kan liksom aldri vite..men sjansen er mindre jo lenger ut i graviditeten du er!! Hvor langt er du på vei? Jeg merket i hvertfall mine to sa veldig godt...det gjorde satans vondt, nesten som å føde! Blødde brunt blod i en uke først så en sa merker man i hvertfall! Alt er sikkert fint med deg, prøv å ikke bekymre deg for mye og heller tenk positive tanker. For de fleste går det jo bra med!!!!!!!
baby ventes 11 mars :) Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 tusen takk for svar jeg er ikke langt på vei bare 5+5, men skal ha tidlig ul pga prøverørsbehandling, tenkte og ta en ul til neste uke for og se at hjertet slår, det er ihvertfall litt betryggende og se det, har hørt at om man ser på ul at hjertet slår så er det veldig gode ådds...hvor sent i svangerskapet mistet du? jeg blir litt bekymra for jeg hadde masse stikkinger i magen, men dethar værtmye mindre nå noen dager,,,det kommer litt innimellom,,,men jeg hører jo om andre som også har det sånn uten og miste så jeg får prøve og tenke at det ikke behøver være noe. jeg har ihvertfall veldig ømme pupper da...
Tomaten Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Hei Ida.... Da jeg mistet i MA i januar (uke 13, fosteret hadde dødd i uke 9) hadde jeg mistet litt symptomer som ømme bryster og var ikke trøtt lenger... men jeg trodde det var fordi jeg var over 12 uker, så jeg ante fred og ingen fare helt til vi kom på ultralyd og så et dødt foster.... Jeg merket ingenting!! hadde ingen smerter eller noe tegn til blødning, så det var litt av et sjokk.... Hadde en tidlig SA nå i mai (uke 4) også, men det var annerledes... da fikk jeg kjempevondt i magen, og følte at noe liksom skled nedover og ville ut av skjeden..... det var veldig ubehagelig.... Ikke bekymre deg formye, stort sett går det jo bra med de aller fleste, det er bare noen av oss som er svært uheldige..... Er selv blitt gravid igjen nå, så jeg krysser fingrene for oss begge og håper vi snart blir mammaer - igjen for min del da.....
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Hei. Jeg hadde en ma i slutten av november. Da var jeg i uke 13. På sykehuset kunne de se at det ikke hadde vært liv siden uke. Jeg hadde bittelitt spotting og ikke noe smerter. Jeg hadde nok mistet endel symptomer når jeg tenker tilb på det nå. Jeg er endelig gravid igjen nå. Ikke så langt på vei enda, 7+0 i dag, så jeg er ganske bekymra enda... Men prøv og ikke bekymre deg, jeg vet det ikke er lett, men alt er nok bra. Masse lykke til!!
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 ikke hadde vært liv siden uke 9 var det jeg prøvde å skrive...
baby ventes 11 mars :) Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2008 uff forferdelig det dere har opplevd jeg får prøve og tenke positivt som dere sier så går det bra med de fleste....men jeg er et sånnt menneske som alltid har uflaks med ting her i livet så jeg har nok litt lett for og tenke det værste dere er tøffe som kom dere gjennom det og turte og bli gravide igjen... lurer på om jeg kanskje ikke hadde turt på flere år,,,men ting er jo alltid anderledes når man står i ting man hadde tenkt man aldri skulle takle. ønsker dere masse lykke til videre, dette går bra jenter klem fra meg
småsmurf Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Det er klart at det er trist med ma/sa osv, men det er stort sette naturens måte å ordne opp i, du kvitter deg med noe som muligens ikke var levedyktig i utgangspunktet.. Er bedre med en sa/ma, enn å gå 9 mnd og så kanskje få et barn som dør like etter at det kommer ut.. Jeg er også et typisk uflaks menneske og tenker det værste, men fordelen med det, er jo at en sjelden blir skuffet, en har jo sett for seg det værste allerede, så da kan det ikke bli så mye værre..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå