Gjest Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Fikk beskjed om at babyen vår lider av noe som kalles asvd. Nå har jeg tatt fostervannsprøve også, for 75% av disse barna får downs eller annen kromosonfeil. Flere i lignende situasjon?
temine Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har en liten gutt i magen med hjertefeil. Vi har og vært gjennom utallige ultralyder og fostervannsprøve. Vår lille gutt har DORV og aortastenose, trenger en operasjon som vi vet, så skal han mest sannsynlig bli bra. Husker ukene vi venta på svar på prøvene...det er uutholdelig!!! Fikk svar etter to dager på Downs og trisomi 18 samt en ting til, og det var det ikke. Så måtte vi vente 3 uker på resten, heldigvis var alt bra. Kjente på meg at et barn med Downs, det hadde jeg tatt i mot med åpne armer, men er mange kromosomfeil jeg ikke kjenner til og som gir en mye sterkere funksjonshemming som jeg nok hadde lsitt med. Strevde mye med tanker om dette i ukene vi venta. Hva føler du om dette da? Hvor går du til oppfølging? Klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå