Sj¤kkus med prinsen i magen Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 For en uke siden sa legen at om jeg ikke hadde født til i morgen 15. (en uke over termin), da ville hun at jeg skulle komme tilbake til henne slik at hun kunne sende meg til Ullevål for å sette meg i gang. Hun ville ikke at bebisen skulle bli for stor, sa hun. Men skal nå hoppe til sengs å prøve å starte det selv snart, får gjøre det noen ganger etterhverandre (!!!) slik at mormunnen virkelig BADER i prostaglandiner! He he.. Vil jo heller at det skal starte av seg selv, har i noen dager sett at det har kommet slim klumper i tillegg til den ekle utfloden. Kan faktisk gå inn med to fingre og "grave" ut endel grøtete utflod. Lukter ingenting og det klør ikke, så legen sier det ikke er noe å bry seg om! Er litt spent på natten og eventuelt om jeg skal få satt igang fødselen!Gleder meg til å se lille prinsen!
01-08-2008 Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Lykke til uansett om dere klarer å få det i gang selv eller om du kommer på sykehuset ^^ Så spennende ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå