Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sliti meg igjennom bil-lappen, og har oppkjøring om 3 uker.

Saken er den at jeg sliter med nervene og sosial-angst, og har på følelsen at jeg kommer til å drite meg ut på oppkjøringa bare pga den dumme angsten. Får sånn svettetokter og besvimer de fleste gangene.

Noen som har noe tips? Hadde jeg ikke vært gravid, skulle jeg ha tatt en Sobril og Ibux men det kan jeg ikke bruke nå. Noen som har det samme? Eller vet hva man kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, jeg dret meg ut og dumpa den gangen jeg tok lappen, pinlig, men overkommelig. Jeg brøt bl.a. vikeplikten, rasa avgårde gjennom en gate der det gikk skolebarn (sensoren bremset ned) og i tillegg kjørte jeg litt ut av asfaltkanten i en sving. Så med andre ord - jeg dret meg skikkelig ut.

Ja, seff var det pinlig, veldig pinlig, men ikke værre enn at kjøreskolelærerinnen ga meg ekstra god oppfølging i de neste 2 ukene før neste oppkjøring - som gikk veldig bra!

Om du svetter, jaja, det er normalt. Men hvis du besvimer, noe som jeg ikke tror du gjør pga konsentrasjonen, så er det vel værre... Men ikke værre enn at sensoren tar over kontrollen på bilen... ;)

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar, men jeg tror du har misforstått litt....

Jeg har en diagnose som heter sosialangst og en nevrologisk feil, som gjør at jeg ikke får gjort og sagt det jeg skal til fremmede mennesker. Blir litt som om man får et illebefinnende på en måte. Kaldsvette, skjelving, kvalme, svimmelhet og kan ende opp i besviming når jeg får et stort press på meg. Vil liksom slippe dette bare den ene dagen der, så jeg kan få den lappen, for jeg syntes jeg selv er flink i trafikken med bil. Er så frustrerende....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...