Mrs. Bouquet Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Har nettopp kjøpt en brukt en, ikke fått den enda, og lurer på et par ting. Har kun kjøpt sportsdelen, og ikke bag da denne var feil farge til gutt. Kan man bruke 2007 bag på 2008 understell? Er det bare til å klikke bagen rett på eller trenger man noen egne fester? Følger disse i så fall med bagen eller understellet` Følger det med regntrekk? Er det egne regntrekk som passer til denne vognen?
*gurimallaika* Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Kan bare svare på det siste spørsmålet. Da vi kjøpte vogna vår hos Babyproffsen på Svinesund solgte de egne Brio regntrekk av den svarte stoff typen til både bag og sportsdel. Jeg kjøpte med det som var til bagvogna og hjultrekk til vogna vår. Bagdelen vår er bare å "klikke" på, ingen ekstra deler. Utifra det jeg har sett av 2007-modellene som har vært til salg så syns jeg de ser helt identiske ut, men jeg kan ikke si noe sikkert da jeg ikke har studert noen av dem på nært hold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå