Gå til innhold

Dere som bygger hus!

Mamma til verdens beste barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket hus? Hvorfor? Og hva kommer det på? Takk-takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er midt i husbygging. Bygger et hus som ikke er tatt fra en katalog. En arkitekt som tegnet det for oss, 155 m2, 3 etg, stoort vaskerom og stoor garderobe m/biinngang og stort kjøkken/allrom. De tre ønskene var mine, gode rom å h litt størrelse på når en har tre barn!

Hans valg var gutterom/kino i kjelleren. Og våre begge ønsker er å bygge listfritt rundt vindu og i tak og stoore vinduer.

Skal dere også bygge? Hva har dere lyst på? Lykke til, kjempe gøy tid, men traavelt om dere skal gjøre litt selv. Min mann gjør mye selv for å få budsjettet tilå gå rundt så det er en travel tid!

Skrevet

Hombersund, bygges av Lillesandshus, og kommer vel på ca 1,6 mill + planering av tomt, grunnmur, og div tilkoblinger.

Antar at vi ender opp på 2,1-2,2 og da har vi fått tomta.

Skrevet

Vi tenker og regner litt på det! Må si det er utrolig fristende etter å ha vært litt på visninger... mye shabby der ute gitt:) Litt keen på å få alt som jeg vil ha det... Men er veldig usikker på om vi skal begi oss utpå, vi har tross alt 2 barn på 2 år og 4 mnd liksom...

Men dette er det jeg har sett meg ut foreløpig: http://www.hellvikhus.no/newsread/hus_tradisjon.aspx?N=5149

Spent på tilbakemelding fra Hellvikhus alts. Hva det kommer på osv...

Skrevet

Ser kjempefint ut! Spennende å få pris, håpe den er som dere ønsker å høre da!

Vi har holdt på siden januar og er døds slitne begge to. Vi kjøpte et hus som vi totalrenoverer og bygger på, og kommer på 5,8. Lykke til! Spennende!! Har dere tomt forresten?

Skrevet

Husk å gange husprisen med 2 og legg til tomta, da har du et brukbart budsjett.

Mye som kommer i tillegg:o)

Hilsen en som endelig er ferdig med husbygging.

Skrevet

Hyggelig hus da, men ha-ha, for noen husbeskrivelser hos produsenten:)

Utrolig deilig å få tomt da!! Vi må ut med mellom 600-890 for den, litt usikker på hvilken vi skal velge, avventer litt priser fra div ferdighusprodusenter. Kan ikke gå noe særlig over 3 mill totalt.

Skrevet

Vi er akkurat ferdige med å bygge (eller ferdig og ferdig, det er vi nå ikke da-blir nok ikke på ei stund heller..hehe) , flyttet inn for 2 uker siden.

Vi bygde boligpartner hus pga da var tomta billig, 270 tusen ga vi for den. Hele huset inkl graving, tomt, grunnmur(støpt plate), byggestrøm, kjøkken, bad, litt planering ute, garasje (kjøpte byggesett), utvendig beis og grunning og platting foran og bak huset kom på ca 2,1 mill.

Da har vi satt opp kjøkken og lagt gulv selv. Det er en veldig hektisk periode, men GUD så deilig å flytte inn i ett splitter nytt hus som er ditt eget...

Her er huset vi valgte: http://www.boligpartner.no/ferdighus/Nostalgi/Vegaardsheim/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...