:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 jeg vet det er litt tidlig, men noen begynte og snakke om at skomaker andersen var død, og da ble jeg litt sånn i julemodus. hva putta dere i kalenderen? 24 gaver til en mann.. det er vanskelig det!
minst Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Jeg hang opp en twist hver dag og skrev små lapper inni om hvor mye han betyr for meg. Noe nytt hver dag selvfølgelig. På julaften fikk han en litt større pakke, stor sjokolade og en boxershorts.
små Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 flaxlodd, undertøy, sokker.. litt sexting, litt godis.. hmm.. ganske mye rart egentlig:P hehe..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2008 sexting og godis er det jeg også har klart og komme fram til... hehe.. vi får gå og handle samen "rosa på rosa" :-) hihi
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2008 søte lapper var kult da! det har jeg i grunn ikke tenkt på.. hehe
noegodtivente Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har laget kalender til mannen min;) - godteri - bil blad - lapper med ting jeg skal gjøre for han, frekke ting koselige ting...osv - cd - kinobiletter, ordnet med barnevakt suprise!!! det var det jeg kom på i farten...
ifie Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Lapper med komlimenter, sokker, boxer, snop, egenpleie (hudrens, krem o.l), sexy bilder av meg selv (hihi), spesialøl fra polet (ble for tung å henge på kalenderen, så jeg måtte gjemme ølla og lage skattekart å henge på i steden) Kommer ikke på mer i farta. Trist at skomaker Andersen er død, ja, men han ble hvertfal gammel nok!
små Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 jaaa:D Men kan vi vente til oktober/november? Jeg skrev noen små brev på spesielle datoer..
Skurvelurven Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 -tegneserieblader -sokker -roll on deo -dusjsåpe for men -yndlingssjokoladen -lakrisstang -en del dager var det 3-4 twist i pakka -barberskum -barberhøvler -Bjørn Borg boxer på julaften hmm kun dette jeg kommer på i farta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå