Gå til innhold

Termin og menn......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange her har en mann eller sambo som IKKE har fått med seg når dere venter barn?

Jeg har en mann som er slik! Er rystet. Har bare en måned igjen, og han spurte senest for en halv time siden når jeg hadde termin.... Han trodde kanskje det var nå i juli!?! SUKK!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha.. har hørt om de som ikke husker bursdager og bryllupsdager og slikt.. men han burde kanskje merke av termindatoen ett sted ;-) Kan skje han er flau for å innrømme at han har en form for dysleksi når det kommer til tall ;-D

Huffda.. får håpe han husker datoen etterhvert, og ikke lager noen store planer utover det ;-D

Skrevet

Spurte min mann nå om når jeg hadde termin, og han svarte riktig på datoen. Og var veldig sikker da jeg prøvde og lure han..

Skrevet

Samboeren min vet datoen (28. juli), men har likevel ikke helt fått med seg at det faktisk er i nærmeste framtid! hehe. Da slimproppen min gikk i sta, sa han at "Oj, kanskje vi snart må begynne å instille oss på at vi skal bli foreldre da!" Ja, det er jo en god ide....

Skrevet

Samboern min klarte heller aldri å huske termindatoen hehe. Måtte bare le jeg egentlig, for det er typisk han å ikke huske datoer. Men da det nærmet seg, ble han veeeldig klar over det da hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...