Gå til innhold

Hva jobber deres "bedre" halvdel med??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er vaktmester..

Jeg er gull & sølvsmed..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er utdannet agronom, men jobber som bussjåfør.

Skrevet

Mye IT yrker her...

Og en del som jobber med kroppen.. hehe..

Skrevet

Lærer i ungdomskolen. Utdannet spesialpedagog.

Skrevet

Alle liker da vel menn som jobber med kroppen? *ler*

Skrevet

hmm.. noe innen IT-ledelse.. men jeg vet ikke hva han driver med..

Er sjef for ett eller annet opplegg i et større medie selskap, men har sagt opp og skal begynne i et lite firma nå til høsten, så det blir spennende.

Gutten vår har vært med han et par ganger og pleier å si at pappa har på pene sko og leker med datamaskin og snakker med mennene på jobb. Så det er vel noe slik, hehe..

Han har hat ten del hjemmekontor da lillemor var baby, men jeg fikk ikke med meg så mye av det utenom at han har hyret meg inn til noen grafiske jobber av og til for å bl.a. tipse grafikerne dems litt.

Skrevet

Min er ambulansearbeider... kjekt hvis noe skjer..:)

Skrevet

Min er dessverre ufør, og det er tøft akkurat nå. Medfører så mange,mange ting....

Men han var Oberst før han måtte slutte i militæret.Han har vært så mye "rart" innimellom. Men han har bachelors degree i science og military intelligence.

Skrevet

Utdannet agronom, men jobber som boreriggoperatør i anleggsbransjen.

Skrevet

Min er sivil ingeniør i elektronikk og jobber i aker solutions..Men hva han gjør har jeg ikke peiling på..mye datating og kontrollsystem..

Skrevet

min er annleggsmaskin fører.

Skrevet

min er anleggsmaskinarbeider. kjører gravemaskin, traktor, hjullaster, dumper osv...

Skrevet

Jeg pleier aa si at han jobber i olja :) Holder for meg det :)

Men han er da pertoleumsinginoer eller borreingenioer som de paatsaar her nede. Han sitter i ledergruppen paa et prosjekt til det nasjonale oljeselskapet her i landet iallefall.

Skrevet

Halvt om halvt rådgiver og lærer ved en ungdomsskole.

Skrevet

Min mann er politi og jeg selv er sykepleier i psykiatrien.

Skrevet

Min jobber ogsaa i oljebransjen, onemorepls:), men med governmental/public affairs.

Skrevet

min herlige halvdel jobber med renhold.. snakker også bare engelsk, men håper en dag å bli tattoveringsartist ;)

Skrevet

Jobber i oljå.Prosjektleder.

Skrevet

Min selger utleieavtaler til anleggsbransjen, og så holder han liftkurs. Til tross for IT-utdannelse. Så min mann er god å ha når det både er noe praktisk som skal gjøres og når pcen konker :o) Drømmemann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...