Marie*23 Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 .. føler meg ikke lenger 100% sikker å forholdet. Vet ikke hvorfor, ja - vi har hatt våre up`s and down`s.. Og har hatt d sinnsykt fint helt til jeg nå ble så plutselig usikker for et par måneder tilbake. Har liksom planlagt å begynne å prøve i sommer - vært klar helt siden jul! Er jeg bare litt redd tror dere? Eller kan det være det at jeg ikke lenger vil være i dette forholdet? (vart i 3,5år) Litt vanskelig å si selvsagt men.. :/ Tenkte kanskje det var noen her som fikk litt kalde føtter i begynnelsen.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. juli 2008 #2 Skrevet 15. juli 2008 Kalde føtter ja Det tror jeg nok vi alle har hatt fra tid til annen.
Elviraen Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Dette er veldig individuellt....jeg har ikke kjennt noe til kalde føtter.....men det kan ha mye med alder og gjøre, jeg er 26, vi har vurdert det i ett år.....sluttet med pillen i november og har brukt kondom frem til nå for å prøve og få i sommermånedene.....(noe vi ikke styrer da men) Jeg hadde villet snakke om det du føler nå sammen me kjæresten din, det er viktig å tenke på hva det å få et barn innebærer, man setter et menneske på jorden som man skal forsørge kanskje til det er 18 år..... viktig å tenke på alle utfall...barnet kan være funksjonshemmet......takler dere dette? barnet kan være svært krevende og bli syk..... hva skjer om dere ikke skulle holde sammen? har du all den skolegangen du trenger? har du jobb? økonomi er derverre veldig viktig..... jeg jobber ved et offentlig kontor, jobber med unge enslige foreldre......det er jo ikke noen som angrer på at de har fått barn, men de fleste sier at de anbefaler andre å vente til de er ferdig med skole og har en jobb, man vet aldri når man blir sittende alene med ansvaret...... dette er ikke for å skremme deg/dere, det er bare litt av det jeg møter hver dag på jobb, og jeg er nok ganske skremt av det selv.......Det som jeg håper skjer med dere, er at du snakker med han om hva du føler, så hjelper han deg og finne ut av om det er han eller dere eller tanken på barn som forårsaker dette.....så finner dere ut sammen at alt er klart for et barn....og så får dere en kul på magen med et frisk barn inni!! Det er jo det alle ønsker seg!! jeg ønsker deg uansett lykke til på veien.....den dagen du bestemmer deg for å få barn, kommer det til og bli mange lykkelige stunder uansett om det er nå eller om et år..!!
Marie*23 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2008 Takker for svar. Ja, alt ligger til rette. Har kjøpt leilighet, har utdanning. Har jobb, men ikke fast enda. Og han har en veldig bra betalt jobb som han har utdannet seg i. Jeg er 21 og han blir snart 23. Passer perfekt med tanke å situasjonen. Bortsett fra at jeg har litt kalde føtter som sagt. Han er kjempegira på barn. Søtt. Men jeg tenker masse over ting, om hvordan det blir med et barn, hva som kan skje og div. "Hopper" ikke bare i det.. Det syns jeg ikke man skal! Det er såpass "alvorlig" sak det gjelder. Men jeg gleder meg stort til det blir min tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå