Gjest Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 og er sååå vanvittig spent på om det dukker opp noen bud på onsdag. Har slitt som et vilt dyr i flere uker for å gjøre huset klart, er så sliten og vil bare bli ferdig med alt arbeidet og all usikkerheten. Puh - der var det sagt...
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Kan sende deg en link på pm, en som ble så fryktelig sur på meg igår da jeg la ut link her, det var visst ulovlig reklame og greier :-o
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Takk - har en guffen følelse av at jeg trenger det - vanskelig marked for tida:-(
*SamSung* Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Jaa:) Send gjerne! Herregud det er da ikke reklame. Jeg elsker å se hvordan andre har det:) Hihi Sikkert flere enn meg også.. Sikkert noen som er sjalu, hehe:P
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=13963930&sid=xz4cbaayV_e553158&WT.svl=Link Fikk ikke til å sende deg pm. Sa til hu igår at hun kunne sende en mail til moderatot hvis det er så ille, men det var visst ikke interessant.. Skjønte ikke helt hva som var greia hennes jeg da, liksom.. Men her er brakka - så får de heller kjefte på meg de som vil..
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Var inne i går og så på huset ditt. Kjempefint hus, burde gå greit å få inn bud på det vil jeg tro? Kom det mange på visning da? Har selv akkurat solgt leilighet og vet hvor nervepirrende det der er. *krysser fingrene for deg*
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Takk og takk:-) Var 3 par her på visning, mannen min sa at 2 av de virket ganske interessert. (Jeg tok med meg ungene ut mens det var visning) Burde sikkert ha malt mer, men er så fryktelig lei... Best om alle rom er i lyse farger...
*SamSung* Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 Kjempefint hus:) Virkelig! Bor ikke sååååååååååååååååå langt unna. Hehe, bor 2 min fra Lillestrøm. Hvor skal dere flytte nå? En tips til visningen, lag hjemmelagde boller og server, suksess! Deilig god familie/husmorslukt i huset.. Og masse levende lys (men syns det er så teit å overdrive med levende lys på badet egentlig, og soveromma, det er så unaturlig) Og ha det varmt og godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå