Gå til innhold

Visning idag og imorgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er sååå vanvittig spent på om det dukker opp noen bud på onsdag. Har slitt som et vilt dyr i flere uker for å gjøre huset klart, er så sliten og vil bare bli ferdig med alt arbeidet og all usikkerheten. Puh - der var det sagt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan sende deg en link på pm, en som ble så fryktelig sur på meg igår da jeg la ut link her, det var visst ulovlig reklame og greier :-o

Skrevet

Takk - har en guffen følelse av at jeg trenger det - vanskelig marked for tida:-(

Skrevet

Jaa:) Send gjerne!

Herregud det er da ikke reklame. Jeg elsker å se hvordan andre har det:) Hihi

Sikkert flere enn meg også..

Sikkert noen som er sjalu, hehe:P

Skrevet

Var inne i går og så på huset ditt. Kjempefint hus, burde gå greit å få inn bud på det vil jeg tro?

Kom det mange på visning da? Har selv akkurat solgt leilighet og vet hvor nervepirrende det der er.

*krysser fingrene for deg*

Skrevet

Takk og takk:-)

Var 3 par her på visning, mannen min sa at 2 av de virket ganske interessert. (Jeg tok med meg ungene ut mens det var visning)

Burde sikkert ha malt mer, men er så fryktelig lei... Best om alle rom er i lyse farger...

Skrevet

Kjempefint hus:) Virkelig!

Bor ikke sååååååååååååååååå langt unna. Hehe, bor 2 min fra Lillestrøm.

Hvor skal dere flytte nå?

En tips til visningen, lag hjemmelagde boller og server, suksess! Deilig god familie/husmorslukt i huset.. Og masse levende lys (men syns det er så teit å overdrive med levende lys på badet egentlig, og soveromma, det er så unaturlig)

Og ha det varmt og godt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...