Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Hei på dere:-) Lenge siden jeg har vært her inne, tenkte det kanskje kunne hjelpe å få spira på plass ved å ikke tenke så mye, men nei gitt... Nå er jeg i 13pp, og lurer egentlig litt på hva jeg skal gjøre videre....la det stå til og prøve enda litt uten for mye innblanding av alt som er av råd og tips, eller rett og slett begynne på utredning...Begynner i fast jobb nå i august, så kanskje jeg kan roe meg ned litt med det??? Hva tenker dere andre som er over 12pp??? Har vært gravid en gang(sept-07) men mista i uke 5. 'klem*
Mikkemafian Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Jeg vil bare anbefale deg å begynne med utredning. Vi prøvde leeenge, har mistet tellingen men vår lille ble til etter prøverør. Det viste seg at kvaliteten på svømmerne ikke var den beste. Det klaffet på første forsøk hos oss. Jeg skulle ønske vi hadde startet den prossessen tidligere!! Nå er vi igang med å prøve på søsken. Ble gravide på egenhånd faktisk, men mistet i MA for 2 uker siden. Prøver videre, og ringer fertilitetsklinikken i august hvis det ikke har skjedd noe til den tid. (snuppa er snart 10 mnd nå
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Hei! Vi har akkurat starta med utredning, jeg har tatt blodprøver og innvendig ul og fått en kur med pergo. Men jeg skulle veldig gjerne ha startet før. Har ikke fått med sambo på å levere sædprøve, men virker som han er litt på gli nå. Hvis samboern din synes det er greit å levere prøve, synes jeg at dere burde starte utredninen med en gang. Jeg føler meg ihvertfall veldig letta nå som vi har begynt å få litt hjelp, kanskje det endelig snart skjer noe. Jeg mista også i september 07, bare i uke 4 da. Men gyn sa at siden vi har fått det til før, så er det stor sjans for at vi kan klare det igjen. Så det gjelder jo deg og, kanskje du bare trenger en liten "puff" med pergo eller noe:) Masse lykke til, håper du får en spire i magen snart! Klem
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2008 Takk for svar begge to;-) Og dreamer....min sambo er også litt gnien med å levere inn svømmeren sine...;-)har jo ikke prøvd sååå lenge sier han! Og er litt enig i å ikke stresse, men f..., det skjer jo ikke no:-( Skal la det gå ett par mnd nå, da er det ca ett år siden jeg mista, og da skal jeg prøve litt alternativt og ta noen tester. Håper det klaffer for oss som venter veldig på en liten spire...men tenk så utrolig glade vi blir når det først skjer da;-) Krysser fingrene for oss****** *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå