nina79 Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Hei alle. Jeg går nå å venter på at lillesøster skal komme om noen uker. Tenkte jeg skulle begynne å pakke litt i baggen snart. Men så dukket spørsmålene plutselig opp. Sist kom vi automatisk på barsel avdelingen pga sv.forg. Om alt går bra denne gangen blir vi sikker sendt over på hotellet. Er det noen annet jeg må ha med meg til meg og babyen i forhold til det. Takker for alle svar:)
Vertigo Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 På sykehotellet må/bør du vel ha med alt unntatt bleier til babyen og truser og bind til deg selv.
smallone Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 På hotelle på sus får du alt du trenger av bind og stelleprodukter. Du får en natt trøye og noen truser, men må gå med egne klær utenfor rommet ditt. Du får også noen klær til babyen, men jeg brukte bare klær hjemmefra til han:) lykke til.
jente Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Hei,, Jeg venter nr 3, og med førstemann fantes ikke sykehushotellet, men med nr 2, for 6,5 årsiden hadde jeg eget rom på UL sitt sykehushotell. Jeg syntes oppholdet var fint, sønnen min som da var snart 4 år, var der sammen med meg hele tiden. Han husker oppholdet som koselig.. Jeg husker at jeg hadde med meg noen skift til meg selv, man skal jo ned å spise sammen med de andre "gjestene" så jeg syntes det var greit og ha med. Ellers hadde jeg en del skift til dattern vår.. Det samme kommer jeg til og ta med denne gangen,, Nå har jeg to "store" barn som skal bo der sammen med oss.. Så jeg ser tilbake på oppholdet sist som koselig og familie vennlig..
løveprinsen <3 Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har hørt at mann må ha med bleier og alt når mann skal være på et sykehushotell... mulig det er ulik praksis rundt om i landet. Jeg tar iallefall med for sikkerhetsskyld
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 På sykehushotellet på st olavs får du alt du trenger av klær, bleier og utstyr til babyen, samt bind og truser til deg selv. Det eneste du må tenke på er at du må spise på kantina, og da kan det være greit å ha et alternativ til nattkjole og morgenkåpe! Og tøfler må du ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå