Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det ikke du som hadde et innlegg om svigerfamilie i Malaysia (?) og omsorgssvikt av noen småjenter?

 

Må bare spørre om det har skjedd noe nytt! Har tenkt så mye på de jentene :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo det stemmer det.

 

vi snakker jevnlig med familien, og siste gang vi pratet sammen var jentene ute og plasket i bassenget og frydet seg. UTE :D

Venninnen vår bor sammens med dem og hun har visstnok funnet jobb til moren dems.

mannen min klikket i vinkler på foreldrene sine, så det virker som om de også har forstått at selv om de voksne er drittsekker kan man ikke se på barna dems på lik måte.

de er jo uskyldige oppi alt.

 

venninnen vår har vært til uvurderlig hjelp.

men alt koster, og hun får betalt av oss.

det vi håper på nå er å få hjelp til foreldrene til jentene.

tror mora dems lider av fødselsdepresjon, alvorlig..

det blir veldig godt å reise ned dit om noen mnd.

det kommer til å bli enorm oppvask.

 

i mellomtiden er iallfall jentene sikret godt stell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...