Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Navnet på min datter er et poppis navn på topp 10 lista (nærmere topp 3 - hihi) men jeg har likt det lenge og det bare "kom til meg" når jeg gikk gravid med henne. Det måtte bare bli det navnet liksom. ) Nå er jeg IKKE gravid enda, men jeg har falt helt for Angus. Ikke helt min stil egentlig, ikke har jeg hørt noen som heter det heller - så også det navnet bare "kom til meg". Hehe. Det er en irsk-keltisk gud som står for skjønnhet og styrke visstnok. Er jeg alene om å like det litt spesielle navnet Angus?
blond Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Det er et spesielt navn, ja. Jeg ville ikke kalt barnet mitt Angus, men hvis dere liker det og det passer sammen med navnene i familien så:hvorfor ikke?
yasmina Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Angus er en okse, biff og resturantkjede i mitt hode. Men hadde nok vent meg til det og etterhvert syns at det var ganske kult !
blond Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Kanskje ikke hvis gutten viser seg å være en liten, engstelig gutt? Det kan virke rart, men på den andre siden har vel omgivelsene vendt seg til navnet før personligheten blir veldig tydelig og dermed endres assosiasjonen til personen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå