Gå til innhold

Vi har hatt en fantastisk tur

Anbefalte innlegg

Gjest marie-s
Skrevet

Ser det er mange her som er skeptisk til det å reise alene med barn på ferie så jeg tenkte å dele min erfaring.

Jeg sønnen min på 6 år kom hjem i dag fra 11 dager i Scotland og turen var bare helt konge. Vi har fått vre med på så mye forskjellig og truffet så mange hyggelige mennesker at både sønnen min og jeg har lyst tilbake neste år.

Jeg hadde bestillt hotell på forhånd på ulike steder i Scotland også dro vi rundt med buss for å få se mest mulig. Vi har vært på ridderturnering, på båttur og sett ville seler i sjøen, vi har blitt kjent med mange som vi kommer til å forsette å ha kontakt med, vi har vært på en nydelig sandstrand og gamle slott og vi har vært på en theme park for barn(karuseller og dyr).

Så hopp i det, det har vært utrolig lærerik og artig for oss begge så det eneste vi angrer er at vi kun var der i 11 dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg håper jeg blir like modig som deg en gang i tiden :)

Skrevet

Oi! Fantastisk! jeg fikk til slutt med meg barnefaren, siden jeg kviddee meg så lenge med å bestille. Første sommer som singel. Dette var inspirerende!

Skrevet

håper virkelig jeg tør og reise alene med sønnen min en dag også.... supert at dere hadde det så fint :D

Gjest marie-s
Skrevet

Som sagt det er lant fra farlig og hva er det værste som kan skje? Jo at man blir sittende på rommet helt alene hver kveld fra klokken 18:00, men det skal mye til for at det skjer for litt rangling er jo greit for ungene av og til også, så han la seg vel rundt 9-10 hver kveld i stede for 8 som vanlig.

Skrevet

Det gjør min unge selv om vi ikke er på tur - når det er sommerferie, altså! kke noe galt i det. Det er det å bli sittende aleine om kvelden som er skrekken for meg. det får liksom være nok å sitte aleine hver kveld hjemme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...