blir gal Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Tungt om dagen.er 39+2 nå.Og ingen tegn til fødsel skal starte etterhvert.kjenner ikke alle disse vonde kynnere,mensmerter osv alle snakker om.Og det gjør meg deppa.Da tenker jeg at jeg vil gå langt over termin.At kroppen min ikke ordner opp selv,og må bli setti i gang om lang tid.Veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg.Kroppen er tung,108 kg!Orker nesten ikke at samboer tar på meg og magen.Trøstespiser.Åpna en sjokolade nå.Og det blir jo egentlig ikke no bedre da. Måtte bare få ut litt.
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har litt trøst (kanskje), ok jeg gikk 8 dager over UL-termin, men 2 dager før mens-termin. Og jeg hadde heller ingen forvarsel før jeg våknet av et knepp en onsdagsmorgen kl 5. Da gikk vannet og riene kom umiddelbart etter. Det er nok like vanlig å ikke få noen tegn på at fødselen nærmer seg som å få.
Skravlefruen med huleboer Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Hvis det er en trøst så merket jeg ingenting i forhold til fødsel, før dagen før vannet gikk. Hadde ingen mensmerter eller kynnere, hodet var ikke festet dagen før termin og ikke hadde magen "sunket" heller. Jeg trodde også at jeg kom til å gå minst to uker over termin. På termindagen startet det med ganske mange kynnere og morgenen etter gikk vannet. Natten etter var gutten min født ) Den berømte slimproppen så jeg aldri noe til, og hodet festet seg når vannet gikk. Greit å spise sjokolade nå vettu... så snart babyen er ute har du ikke lov lengre.. hihi.... og da renner jo kiloene av ;-) Det er lov å være lei, sliten og gal nå.. du har lov å syte så mye du orker og vil. Og ikke minst trøsteshoppe (som jeg gjorde.. ble jo ikke tid til mer enn ett par nye støvler...kunne blitt dyrt etterhvert..hehe) eller trøstespise litt :-) Plutselig før du aner det er du i gang.. nyyyyyt heller siste tiden.. du kommer garantert til å savne magen etterhvert.. de deilige sparkene, tegn til liv, spenningen før fødselen satt i gang.. (bare litt vanskelig å tro det nå..hihi) LYKKE TIL Snart er det din tur, vennen )
Makko med to små gutter Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Synes du heller skulle kose deg med at du er i god form jeg! Veit av mange som ikke har kjent noe som helst før de plutselig er i fødsel. -Skal garantere deg at det ikke er noe kjekt å ha kynnere + "mens-smerter" i mange uker i forveien (ble beordret i horisontalen i uke 32), -og selvom man har masse kynnere er det ingen garanti for at man ikke går 2 uker over termin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå