Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 ... aldersforskjellen mellom barna dine? Og når synes du det er det best å føde på året? Bare lurer... ;o)
blond Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Vi har 2,5 år mellom våre. Det var slitsomt da de var små, men nå er det helt passelig aldersforskjell. De liker omtrent samme leker og aktiviteter. Det er veldig kjekt på ferier og fridager! Og siden vi har to gutter kan minsten arve klær, noe som sparer oss for mange penger! Barn som fødes om vinteren og våren gjør det gjerne bedre på skolen. Det er jo en fordel!
yasmina Skrevet 16. juli 2008 #3 Skrevet 16. juli 2008 Vi har 15 mnd mellom nr 1 og nr 2 og 26 mnd mellom nr 2 og nr3. Eller dvs nr 3 er ventet om 19 dager .... Er ganske fornoeyd med aldersforskjellen, men har jo ikke proevd noe annet eldstemann er foedt i mars og det maa jeg si var utrolig herlig. vaaren det aaret kom tidlig og vi hadde en flott tid foer vinteren satte inn.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har 2 år 3 mnd mellom mine barn. Storesøster er godt 3 år og lillebror blir nå snart 1 år. Når jeg var gravid og rett etter at jeg hadde født nr.2 var jeg glad for at aldersforskjellen ikke var mindre, pga storesøster klarer jo en del selv etterhvert. Men nå er jeg utrolig glad for at aldersforskjellen ikke er større. Lillebror trenger hjelp til alt enda og er veldig avhengig av mamma. Og storesøster er veldig krevende og sur og trassen og krever all oppmerksomhet og tar piffen ifra meg rett som det er. Så viss jeg nå kunne valgt på øverste hylle så ville jeg hatt max 2 år i mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå