Alenemor til 2prinsesser Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Ja sånn er det nå altså blitt..... Han er snill og alt det, så ufattelig snill. Hadde han ikke vært det så hadde dette vært så mye lettere. Men følelsene er ikke de samme, de er vel knapt der. Jeg var på "ferie" med yngste her fra en fredag til mandag, jeg savnet han ikke en eneste gang, jeg ønsket faktisk jeg kunne være lenger. MEN hva gjør jeg nå eventuelt... Jeg har ikke jobb, og OS blir jo ikke innvilget før seprasjonen er innvilget, hvor lang tid tar det?? Mekling må man på med unger vel, så hva skjer der og hvor lang tid tar det før man får time??? Flere meklingsmøter?? Flytte, er det "lov" og flytte tilbake til hjemstedet mitt 60mil herifra?? Hvordan gjør jeg det økonomisk frem til OS er innvilget??? Jeg har jo kr 0 i inntekt, kan ikke forsørge 2barn på dobbel barnetrygd akkurat... Barnehageplass hvis jeg flytter, hva gjør jeg da??? Vi eier ikke noe hus sammen så sånn sett blir det jo lettere... Uff det går så mye tanker i hodet mitt... Og jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang i forhold til og finne ut av alt... Så kan noen hjelpe litt??? Hadde vært veldig takknemlig....
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 men kjære vene da.. tror du virkelig at du bare kan "ta" med deg barna å flytte 60 mil??!! kansje far vil ha hovedomsorgen for barna? å når du overhode ikke har inntekt er vel det kansje det beste for barna? er ingen automatik i at mor får barna etter et samlivs brudd lenger. ikke flytt så langt, hold deg i nærheten av faren deres å du kansje har en mulighet til å få omsorgen. økonomiske spm kan du ta med nav. lykke til:)
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 han takler ikke barna alene... d har han sagt selv.. Uansett er yngste så liten at han ikke får omsorgen for henne.... At jeg ikke er i jobb fordi jeg har passa barna våre i 3år, syns jeg vel ikke akkurat er noen grunn til at jeg ikke skal få omsorgen for barna....
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 okey. men vist de er så små er det veldig dumt å flytte så langt vekk. de vil ikke treffe faren sin så ofte da..
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2008 nei jeg vet ser jo det problemet grådig godt, og jeg forstår jo det også.. men samtidig har jeg alle vennene mine og familien min på det hjemstedet... Uff nei er ikke lett uansett hvordan det blir. Enten blir jeg sittende her alene dag ut og dag inn ellers så flytter jeg goså får ikke barna treffe far sin så ofte... :s
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Ring å få et møte med nav, de burde kunne svare på økonomiske spørsmål. Ang barnehage plass, ring komunnen om de går i offentlig barnehage. Meklingstime får man ganske raskt, innen en uke eller 2, ihvertfall her i byn. Ja, du kan nok flytte, men kansje ikke så kjekt for barna og bli flyttet så langt fra pappaen? Men 60 mil er jo faktisk overkommelig. Her bor fra i et annent land..
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2008 Den flytte delen er grådig vanskelig ja... Jeg vil jo at de skal ha kontakt med far jevnlig. Men samtidig vil ikke jeg bli sittende i leiligheten dag ut og dag inn... Uff er vanskelig
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Lykke til uansett hva du bestemmer deg for å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå