Gå til innhold

blir så oppgitt over naboen over her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de to årene vi har bodd her har vi måttet tåle masse bråk fra dem, de brukte et år på å pusse opp så da holdt de på fra morgen til kveld mandag til torsdag. Gjerne fra 7 om morran til 11 på kvelden, til å begynne med var det senere men skal være stille klokka 11 så etter beskjed fra styret sluttet de klokka 11. fredag fra 7 til lørdag morgen gjerne i 4-5 tiden var det fyll og fest. roping ute på terassen tydelig at de hoppet opp og ned inne, sikkert en eller annen dans de drev med ikke vet jeg. masse roping, bråk og høy musikk.

Og ofte kunne de starte opp igjen med ny fest lørdags kveld og holde på til søndag.

Etter et år med dette fikk de beskjed av styret at enten roet de seg eller så måtte de flytte. Så andre året har vært roligere og det er nå greit å bo her støymessig.

Men tydeligvis tåler de ikke barnegråt. Min datter gråter noen ganger litt når ho legger seg. ) av ti kvelder legger ho seg fint og ikke en lyd men en kveld i mellom slik som i kveld har hun grått litt. Og etter ti minutter så begynner de å trampe i gulvet oppe. Dette skjer hver gang så har jo fått med meg at dette ikke er tilfeldig.

Akkurat som om jentungen sovner fortere om de holder på sånn, ho blir jo da redd og gråter enda mer og må roes ned igjen. Noe som gjør hele legginga enda lengre. Jeg vet at de også hat klaget på dette til styret, at barnet vårt gråter innimellom.

Helt utrolig.........

Heldigvis så bor han som er styreleder ved siden av oss og vet at barnet nesten aldri gråter og aldri lenge så de har fått beskjed om at det må dere bare tåle, barn gråter til tider sånn er det bare.

Men utrolig de har holdt et helvete hver eneste helg i et år og fortsatt har de fest minst en gang i mnd hvor det er bråk fra tidlig kveld til tidlig morgen. (noe vi syntes er greit å leve med.)

Men de klager fordi vår datter gråter i en halvtimes tid karnsje 3-4 kvelder i mnd. I åttetiden på kvelden.

Nå er det de eneste i blokka uten egene barn , de venter nå sin første, blir spennede å se hvordan de takler det om de får et barn som gråter mye...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen fjollenaboer! Bare å heve seg over det, og satse på at de snart skjønner hvor tåpelige de har vært.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...