Gå til innhold

Vi har flyttet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke klart å få solgt vårt kjære hus, så nå har vi inntatt leievarianten.

Vi leier et knøtt lite hus, som er ca 1/3 av det huset vi eier, på et kjempehyggelig sted. Jentene har funnet seg godt tilrette og har masse nye venner allerede, etter 2 uker. Skolen er liten og veldig koselig og alle naboer og foreldre gjør sitt for at vi skal føre vårs velkomne. Og nå har vi endelig kommet vårt på nettet igjen også (etter 2 laaaaange uker uten kontakt).

Og jeg har fått en ny venninne som er NORSK!!!! Hun bor ca 10min unna og har 2 småe prinsesser. Det er utrolig artig å høre prinsesse-flokken prate sammen: norsk med flere innslag av fornorskede engelske ord. Og de forstår hverandre såååååå bra:))))))) Så med 15 min til nærmeste flyplass, norsk venninnde i nærområdet, 2 måneder til studiestart og kun 1 uke til NORGESFERIE I HELE 4 UKER, da er livet verd å leve da, selvom regnet spruter og temperaturen minner mer om oktober enn juli og bensinprisene kun noen øre fra 20kr. pr liter.

Håper jeg ser noen av dere i løpet av kort tid.

Koz og klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er deilig for dere at det ordnet seg til slutt, men det visste du jo at det ville;-D Ordner seg alltid for de snille jentene som fortjener det vet du!

Gleder meg til å se dere snart!!!

Skrevet

Alt er bedre enn ingenting:o))

Så fint at det ordner seg etter tur:o)

Og når jeg leser dette er vel du snart på vei hitover.

Og da kan det jo hende at vi kan gjøre alvor av et glass hvitvin på en brygge i nærheten. Med Attpåklatten og kanskje noen andre fine dibbedamer:o)

Skrevet

Ja det må vi da få til, bare været kan vise seg fra sin beste side mer enn 20 sekunder av gangen!!

Skrevet

Eg er klar uansett vær. Har ikke begynt å pakke enda men må vel det i løpet av mandagen siden vi flyr avgårde på tirsdag, HURRA! I morgen skal vi kanskje ut å titte på "ny" student bil. Kan ikke kjøre rundt i Mercedes når er er en fattig student og bensinprisen over 20kr pr.liter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...