Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Er det flere som har masse utflod for tida? Jeg er i uke 10-11, og de siste par dagene har jeg følt meg så "klissete" der nede. Helt merkelig.. Først tenkte jeg at det var for tidlig fostervannsavgang, men så er jo jeg verdens mest pessimistiske jente også da:P

Nå begynner jeg å lure på om det er slimproppen som holder på å bli laget? Eller ble den laget for leeeenge siden? hehe, jeg har SÅ ikke peiling:p

For fostervann er ikke slimete (og lukter det samme (ikke vondt altså!!) som utflod), ikke vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan iallefall si at du ikke er alene, flommer med utflod her også, er 9+5.

Skrevet

Flommer ikke akkurat, men det er mer utflod enn til vanlig ja. Slik var det sisit svangerskap også. Må bruke truseinnlegg hver dag. Det er helt vanlig å ha mer utflod når man er gravid.

Vet ikke når slimproppen blir laget

Skrevet

Du er absolutt ikke alene... jeg må på do å sjekke om jeg blør av og til for det føles sånn ut, så er det bare slim :P

Skrevet

Kan jeg spørre om fargen på utfloden? Jeg har av og til gul utflod og lurer på om det er noe galt...sopp eller uvi eller noe...

Noen fler med ikke helt blank utflod..

Skrevet

når er det vanlig med økt utflod? jeg er 5+4 og merker ingenting

Skrevet

Du er absolutt ikke alene. Jeg er er 5+0 idag og har tydelig mer utflod enn vanlig. Den er ikke gul, men heller av og til hvit?!?!, men for det meste blank. Synes det er ubehagelig jeg, for jeg må hele tida sjekke om det er blod som kommer.

Det er betryggende at det er flere som har det slik. Da kjenner jeg at jeg slapper litt mer av. Skal bli så gla da jeg er over de 12 ukene...

Skrevet

Ja, jeg er også 5+0 i dag, og har mere utflod enn til vanlig. Hvit/blank farge på den.

Skrevet

Samme her! 9+3 og her er det vått om dagen! :0)

Usj

Skrevet

Oi, så deilig å høre at andre har det på samme måten;)

Jeg fikk kjøpt meg truseinnlegg idag, så det skal nok bli litt bedre:)

Jeg har også måttet sjekke om jeg har blødd flere ganger, men heldigvis er det bare slimet som gjør at det kjennes sånn ut, hehe..

Og til deg som lurte på fargen på utfloden: Min er blank og litt hvit avogtil..

Skrevet

Jeg var inne på 2.tri og fikk litt svar. Mange som har utflod der og ja og hadde det i 1.tri. De sa at fargen ikke var sååå farlig så lenge man ikke hadde kløe og svie eller lukt. Er vist mye rensing på gang der nede..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...