Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Hmm, dette burde jeg vil vite selv men... Jeg trener nokså hardt flere ganger i uka. Men det er ikke topp-idrettsnivå akkurat. Nå er jeg en prøver, og lurer på hvordan det blir med en ev. befruktning dersom jeg er veldig aktiv. Vil det gjøre det vanskeligere? Kan jo ikke akkurat legge meg ned de neste mnd heller:-)
Elviraen Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har tenkt en del på det samme selv....jeg har studert 3 år anatomi, og det jeg har funnet ut, med en god blanding av fag, sunn fornuft og logisk tenkning, er at det beste må være og fortsette å trene, men i en periode kanskje droppe de hardeste treningene, (kick-boksing, løping på asfalt, høydehopp og andre treninger som inneholder harde øvelser)....men jeg tror nok at lett styrketrening og aerobic, spinning osv er helt greit.......må bare tenke over at egget skal feste seg og da trenger nok kroppen en del "ro" og hvis egget fester seg så bruker kroppen en del energi på å samle opp blod og næring i livmora....dette er jo bare hva jeg tenker og det jeg tar hensyn til i min pp....men det er nok mange som mener andre ting, både at man skal utte ned på nesten all trening eller at man bare skal fortsette.....jeg anbefaler uansett og ikke legge deg ned!HAHAHA Lykketil med treninga og prøvinga!!
mami78 Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Litt usikker selv og...men trente mye med de to jeg har. Nå trener jeg styrke og løper en del og fortsetter med d til jeg blir kvalm....hvis jeg blir d da...Viktig å holde seg i form!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå