Gå til innhold

forskjellige hårfarger på mor og barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har brunt hår,hatt det i mangen år og føler jeg passer det godt,men er egentlig lys da...nå har jo babyen vår kritt hvitt hår..så var det ei som kommenterte her en dag at: hvis det er ditt barn,så kom jeg til og tenke på at vi blir jo veldig ulike og matcher liksom ikke,og jeg ser kansje ikke ut som mammaen..sikker en dum tanke..men andre som føler det sånn? vurderer og bli lys igjen,men det er vel ikke bare bare det heller fra mørkt hår,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange lyse barn blir mørke som store

men eg ser egentlig ikke problemet her - det er da ditt barn uansett? barn skal ikke matche foreldrene, de skal være seg selv.

Skrevet

hæ?

mange mor/far/barn som ikke har lik hårfarge. Også skifter gjerne fargen også. Jeg var kritthvit da jeg var liten, nå er jeg mellomblond. Samboer var svart og han er nå blond. Snuppa er gylden.....

Skrevet

selvfølgelig skal barn være seg selv,,jeg skrev ingenting om det..og ja jeg er jo mamma uansett,bare en dum tanke..føler bare alle er så matchende med barna sine

Skrevet

Jeg vet om ei dame som farva håret sitt knallsvart, og siden hun ville at folk skulle tro det var naturlig så begynte hun å farve håret til de små ungene sine også. Det så JÆVLIG ut! Alle tre hadde alt for lys hudfarve til at det så naturlig ut.

HI: Jeg synes du bare skal fortsette å farve håret ditt om du vil det. De fleste damer i våre dager farver håret, så det er nok ingen som reagerer på det.

Skrevet

Javel, jeg har naturlig mørk brunt hår, ungene har kritthvitt og orange... Hva gjør jeg nå da..?

Skrevet

Eh, jeg må si jeg lurer på hvor du bor eller ferdes hvis du mener alle mødre er så matchende til barna sine? Jeg bor iallfall i Oslo, og her er det massevis av barn som har helt ulike pigmenter i hud og hår enn mammaen sin, blant annet min sønn som har mørkt hår og brune øyne fordi pappaen har utenlandsk opprinnelse. Jeg syns disse tankene om å farge håret sitt for å "matche" babyen sin blir for dumt. Da bør vel jeg skaffe meg brune linser også da, og ta solarium.. har brunt hår fra før, så slipper vel hårfargingen, men :P Hvis du trives med brunt hår og liker det så syns jeg det virker helt vilt å bleke det igjen av enn sånn grunn.

Skrevet

Ungene mine har brune øyne og mørkere hår enn meg. Men det har de jo fra pappaen. Mange som synes de likner mest på pappan sin og ikke så mye på meg, men ikke så rart det da, lys blond og blåøyd som jeg er. Men er jo like mye mamman dems for det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...