Gå til innhold

For alle som lurer ang riksen og sommer stengt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min fine lapp fra de står det følgende:

Sommere 2008 IVF seksjonen Rikshospitalet.

Avedlingen har stengt uke 29, 30 og 31.

Hvis du skal ta blodprøve skal du ta den den datoen det står opplyst på rekvisisjonen.

Samme dag kan du ta en graviditets test i urin.

Når vi åpner igjen kan du ringe inn å få svar på blodprøven og evt få time til kontroll hvis du har bli gravid.

Så de er totalt stengt i de ukene:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke helt riktig, jeg har forsøkt å få tak i dem i dag og det ble sagt på tlf.svareren at de har telefontid mellom kl 10 og 11. Sikkert ikke akkurat enkelt å komme fram da, men de er der ihvertfall:-)

Skrevet

Rart. Jeg ringte ved 13 tiden og kom gjennom etter 5 min.

Håper disse tre ukene går fort.

Lykke til alle som skal igjennom forsøk på Riksen til høsten/vinteren.

Skrevet

okay.. fikk lappen av hans kristian og beskjed om at de kun er der hvis det er noe viktig:)

Vet ikke mere en hva han sa jeg :)

Skrevet

men da skal jeg jaggu prøve å ringe i morgen.. for svar på blodprøven min. lenge å vente 3 uker

Skrevet

Var også hos Hans Kristian og det er han som står som legen vår - likte han godt da vi var på forundersøkelse. Er det han som vil ha ansvar for uttak og innsett også da??

Skrevet

Er nok dessverre helt tilfeldig hvem som får ansvaret for uttak og innsetting, kommer helt an på hvem som jobber den dagen. -Hvis de ikke har fått andre rutiner nå!? Men har møtt mange, og de har alle vært veldig hyggelige og omsorgsfulle.

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...