Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 vært hos bf i helga, og det var noen trøtte unger jeg fikk i retur... De er ofte trøtte etter en lang dag i bhg til vanlig også, men nå på en annen måte... llitt mer grining...sånn trøtt grining, vet du... Men med samtale som verktøy gikk nå det greit og... Vet ikke... men lurer på om leggetidene har vært endel forskjøvet i helgen. og tenker.... er det slik hver gang de skal være hos bf? da blir det ...........gode leggerutiner, opplagte unger...... og så.... leggingen skeier ut, lite søvn............... trøtte og slitne unger tilbake........ komme inn i gode rutiner rett før helgen hos bf igjen?????????? hvor slitsomt kommer ikke dette til å være for ungene, det er jo slitsomt å være så trøtt, og hodeverk følger vel med hos dem og..... Og ikke minst, jeg gruer meg til å få ungene tilbake etter 2 uker ferie hos bf, hvis de er så sene som jeg tror de har vært i helgen!!! hvis de liksom skal være lenger oppe siden det er sommer....(selv om han alltid har vært streng på det når vi har vært sammen....) Da må jeg virkelig jobbe for å komme tilbake til vanlig tid?????? hvordan er det med dere???
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 min kommer også altid trøtt tilbake fra bf, men jeg tror det går litt på at de tilsammen er 3 barn og ofte er det andre barn på besøk. og hund og katt osv. så jeg tror han blir sliten av alt sammen. han er jo tross alt vant til bare meg og kanskje 1-2 til. men min er vel mindre en dine.. 1 1/2 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå