melkekua™ Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Trenger litt blogghjelp :-P hvis du vil og kan hjelpe? Hvordan får jeg kant rundt bildene? Følger det kun med en type mal?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 hmmm.. jeg har ingen kant rundt bildene mine, så jeg aner ikke.. desverre!! bruker du blogg.no? eller blogspot?
melkekua™ Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2008 blogg.no Tror jeg skiter i de kantene..... det får bli sånn det blir :-p
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 hehe, ja jeg har iallefall ikke noe kanter da. bare setter inn bildet og begrenser meg vel til 200 eller noe på størrelsen.
melkekua™ Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2008 blogspot...heeehe *flau*....snakk om å være i tåka om dagen....
melkekua™ Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2008 http://krolltoppenslille.blogspot.com/
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 kult! der var du jo! hehe. men du, du må åpne for anonyme kommentarer så jeg får lagt igjen kommentarer på innleggene dine. det er gøy med kommentarer...
melkekua™ Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. juli 2008 Sånn vettu ) Litt klarer jeg hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå