Gå til innhold

Forandrede brystvorter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har opplevd at brystvortene har forandret seg? Jeg lurer på om det er noe som følger med graviditeten, eller om det kan være noe annet og mer alvorlig. Jordmor mener at det er hormonelt, men jeg tror jeg vil snakke med legen min og høre. Mine brystvorter har blitt "grovere" og med tydeligere "groper" og "knudrer". Men så er det liksom en helt tydelig og rund -mer som en vorte, på den ene brystvorten. Det kan godt være at det er normalt og hormonelt, men jeg går litt rundt og tenker på dette likevel. Jeg har ikke vondt, og det er ikke rødt eller noe. Noen andre som har "rare" kundrer på brystvortene sine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp.. kommet mange ekstra "knudrer/vorter/utvekster" ja.. Var en tråd her inne om dette igår også :o) Synes ikke det ser så deilig ut.. hm..

Skrevet

Mine er blitt veldig mørke og kjempestore, ikke spes delikat nei. Men så lenge de gjør jobben sin når bebis kommer er det det viktigste:-)

Skrevet

Hei!

Mine har og blitt mørkere rundt, og vortene har blitt større og.. Ser ut som små bringebær.. he he..

Vet ikke om jeg har blitt mer knudrete, men er det ihvertfall:)

Så du er nok ikke alene...

Skrevet

takk for gode svar. Jeg blir visst litt fort nervøs forstår jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...