SuSiii Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 vi reiser til bali,den lengste flyturen er med singapore airlines.. den er på 12 timer.. har barn på ca 20måneder..noen som har reist dit med barn? ser jeg har fått reservert baby basket-men er redd den er for liten,har hørt di bare går opp til 8 måneder-noen som vet?? andre gode tips til oss som skal ut å fly så laangt
power puff Skrevet 13. desember 2008 #2 Skrevet 13. desember 2008 Hei. vi skal reise til Bali i juni selv med en på 14 mnd, samme flytur som dere. Lurer også på om noen har gode tips eller erfaringer og dele? Vi fikk ikke sånn seng til sønnen vår fordi den er visst bare 70 cm lang og er for babyer som veier max 6 til 8 kg ( siden den henger på veggen) så det er litt kjipt... VI har valgt og bli i singapore et par netter på vei hjem for og dele opp turen litt, og se singapore i samme slengen. de har sånne stop over pakker. (tilbud på hotel osv...) Når skal dere reise da?
Bippe77 Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 jeg har reist den turen.. men ikke med barn da... singapore airlines er jo noen av de beste da! Så servicen blir nok ikke noe å klage på! Vi var i Thailand når junior var 6 mnd.. og da var babybasketen bare akkurat passe! noen mnd eldre er den nok alt for liten desverre! Men hvis du har den basketen er du jo garantert plasser med en vegg forann dere.. da er det lettere å legge barnet på gulvet ved beina... har hørt at noen flyselskap har sånne små soveposer til barn.. men ikke sett slike.. kan jo være en ting å ta med seg selv.. så barna får noe å ligge i på gulvet. Anbefaler forresten dyreparket i Singapore! Veldig fin! Nattsfarien er helt fantastisk! Så hvis barna holder ut, er det verdt å få med seg! Sentosa Island var ikke store greiene spør du meg, men med barn er det kanskje greit... Ellers er jo Bali fantastik! Skulle så gjerne vært der igjen! Vært der to ganger, men aldri med barn... men vil gjerne tilbake! Nyt!
power puff Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Så bra! Gleder meg veldig til og dra Husker du om det er mye barnetøy og shoppe på bali?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå