olebrum30_05&09&13 Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 skulle hatt mensen tirsdag/onsdag forrige uke.. men den har enda ikke kommet.. 2 tester før forventet mens var negative å en etterpå.. men sist tok det også en stund før det kom positivt svar.. jeg har mangen tegn på at jeg kan være gravid.. som f.eks kvalme hele dagen, stikkende smerter på venstre side av magen, blør når jeg pusser tennene, fort sliten, trøttere enn vanlig, går mer på do enn vanlig og idag kjente jeg skikkelige "stråle"smerter i halebenet.. vet ikke hvor normalt det er men... huff... er fælt å gå slik.. hvis jeg ikke er gravid må jeg jo være skikkelig syk.. hehe... håper noen har noen trøstene ord eller har noen lignende opplevelser.. blir gal av å gå slik..
Maria1978 Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har det på akkurat samme måten!! Skulle hatt mensen mand/tirsd i forrige uke, men den har ikke kommet enda. De første dagene der jeg skulle hatt mensen hadde jeg lys brun utflod, men det har gitt seg. Jeg har også hatt masse stikkninger i magen, spesielt på venstre side som du har Kjenner meg igjen i mye av det du skriver, i tillegg har veldig ømme bryster og brystvorter og har vært små svimmel de siste dagene. Jeg har ikke turt å teste enda, hehe.
Gjest Skrevet 15. juli 2008 #3 Skrevet 15. juli 2008 Føler med deg. Skulle hatt TR 10 eller 11 juli men er fremdeles ikke kommet. Har 2 negative tester en 4 dager før og en på IKM, dette var billigtester så jeg føler jeg ennå har et lite håp. Har hatt mye hodepine og er sulten hele tiden (men sånn er jeg om jeg er deppa også) er litt mer trist enn vanlig, kvalme som kommer i bølger, smerter i korsryggen og ikke minst stikking og ømhet i magen. Vil ikke gå å håpe men er så utrolig vanskelig, orker ikke så mange skuffelser til. Var hos GY den 4 juli. han mente jeg ikke hadde fått tilbake TR etter jeg sluttet med p-plaster for 1,5 år siden. Så derfor tør jeg ikke håpe. Hat en CB-digital som ligger i skapet og skriker ettet å bli brukt hver mogen... Holder på å bli sprø.
olebrum30_05&09&13 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2008 ja idag fikk jeg mensen.. så får bare igjen... håper på positive tester på dere da lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå