Gå til innhold

Stellebord! HJELP...


sommerbaby i magen nr 2:)

Anbefalte innlegg

Hei alle dere der ute!

Håper det er noen som kan hjelpe meg.

Pga av at vi skal flytte nå for å få ett større hus og bo i trenger jeg en annen stellemulighet enn det jeg har hatt nå på badet. For nå har jeg satt opp ett på veggen som har fungert fint. Men vi får ett mindre bad med skråtak og det er ikke plass til å henge opp det jeg har på veggen der. Men det er badekar der, så jeg tenkte på og ha ett sånt du setter oppå badekaret og kan justere høyde på.. Men jeg har vært å hørt etter det på forskjellige plasser, men dem har bare med badebalje under. Og det føler jeg at jeg ikke trenger da jeg har badekar og badebalje fra før av. Er det noen som vet og få tak i slik ett uten badebalje?? Eller har noen tips til hvordan jeg kan gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes da mye forskjellige løsninger rundt omkring. Går an å ha en vanlig kommode (i riktig høyde), og legge ikeas oppblåsbare stelleunderlag oppå eller noe annet mykt oppå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg har tenk på det. Men er ikke plass på badet i riktig høyde. Derfor tenkte jeg å ha oppå badekaderet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

bruker en stellematte på gulvet. sånn med kanter på.

kjempegreit, også slipper jeg å være redd for at han skal ramle ned..

i tillegg er det masse plass der.

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei - lurer meg innom juliklubben, selv om jeg ikke skal i gang selv før september;) Jeg har samme problem der jeg bor nå - bare at jeg ikke en gang har badekar - og dusjen er innebygd med fliser og fastdør, så inni der er det ikke plass til å bruke stellebord som ikke er i bruk heller. Vi leier - og huseier vil ikke at vi skal lage merker i flislagte veggene til et vegghengt. Jeg har endt opp med å kjøpe stellekommode med badekar og tappeslange, og jeg har satt det i et lite rom som har åpen løsning til stua - så håper jeg det går greit å stelle der. I januar flytter vi til et nytt hus med stooort bad, og da blir det enklere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...