Gå til innhold

Særeste maten dere spiser er?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp laget meg noe som jeg synes er kjempegodt, men som sikkert folk rister på hodet av.

 

Jeg spiser nudler med biffsmak med skiver av mør blandet oppi. *ler*

 

Noen rarere her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk tror de ser feil når jeg spiser skive med salami og sennep:) Men det er kjempe godt!

Skrevet

og det gjør de når jeg har majones på grandiosaen også:)

Skrevet

Skiver med fårepølse og jordbærsyltetøy er veldig godt :P

Skrevet

Stekte poteter med sukker på;o))))

Snadder.......

Skrevet

Det har jeg ikke prøvd:) men en eg kjenner spiser brunost meg jordsyltetøy:) Ser ikke så godt ut nei..

Skrevet

Tomatbønner rett fra boksen.... Eller fiskeboller rett fra boksen.

Skrevet

Blodpudding/pølse. Steiker meg en hel pudding. Eneste tilbehøret er et glass med iskald melk. Veldig godt :)

Skrevet

Jeg spiser makrell i tomat med slangeagurk på, men ser jo at det ikke er sært i det hele tatt ifht. dere andre;-0!

Skrevet

brunost med jordbærsyltetøy er kjempegodt og faktisk ganske mange som spiser også, mer "normalt" liksom ;)

Skrevet

Jeg syns eggeplommen er best i kokte egg. Derfor hender det jeg "smører" det utover på brødskiva. Også salt på =) (men det må være ordentlig kokt altså, ikke rennede kliss nei... æsj)

 

Broren min da, han er sær han, for han foretrekker nemlig det hvite. Eller retter sagt, han elsker egg, men får fnatt av plommen. Så han spiser kun det hvite. Da vi var små spiste han brødskive med nugatti med hvite eggebiter på *kvalmt*

 

Søstra er nesten hakket verre igjen. Hun tar 2 frokostknekkebrød, smører nugatti på ett og kaviar på ett. Deretter klasker hun den sammen og påstår det er kjempegodt. Det nekter jeg å tro...

Skrevet

Er det? Har bare sett hun spise det, men ifølge hun er det visst fantastisk ja:)

 

Jeg har flere rare matvaner, samboeren min brekker seg når jeg har ketchup og sennep på lapskaus:) he he

 

og så spiser jeg sitroner og lime som andre spiser epler:)

Skrevet

De søskenene dine hadde sære matvaner for min gane hvertfall! *ler*

Skrevet

min søster spiser spagetti med sukker på :P æsj.. hehe

hun spiser også varme rundstykker (fluts eller hva det heter) dyppa i smør og rømme... jeg er ikke SÅ sær :P

 

Skrevet

Sennep på pølser eller ost og så på skive er ganske normalt da!

Skrevet

Ja, ikke sant? *fniiis*

 

De er tvillinger da... Hmm, kanskje det har noe å si? Hehe...

Skrevet

Stefaren min spiser kokt pasta med melk og sukker på! Æsj! Har en venninde som spiser vafler med leverpostei! Selv tror jeg jeg er ganske normal i matveien bortsjett fra kanskje leverpostei med stekt løk på?

Skrevet

Ja, men sennep på spagetti er ikke normalt. Blæh!

Skrevet

Skive med bringebær syltetøy og dansk salami er nammis, skive med nugatti og fårepølse er også godt :)

 

 

Når sambo skal kose seg skikkelig kjøper han loff og har banan og majones på :P Det ekkelt de...

Skrevet

Hehe, ja jeg spiser forresten lomper med leverpostei som jeg ruller sammen som en pannekake også *ler*

 

Skrevet

Neida.

 

Men sennep er fantastisk godt. Spesielt på spekepølse eller grove rundstykker med pålegg og kanskje sylteagurk oppå. :D

Skrevet

Kanskje moren din hadde spesielle matlyster når hun gikk med de ;)

Skrevet

sambo liker brødskive med jalsbergost og hapå! spyy...

Skrevet

jarlsbergost og hapå ja....hehe, nei takk til den også her!

Skrevet

Jeg elsker pasta med kjøttkakesaus. Ikke så ekkel kombinasjon kanskje, men har fått mange kommentarer:) Ellers tar jeg pasta i absolutt alt jeg kan ha pasta i -er avhengig av pasta tror jeg.. Spiser pasta som poteter ++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...