Banshee Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har nettopp laget meg noe som jeg synes er kjempegodt, men som sikkert folk rister på hodet av. Jeg spiser nudler med biffsmak med skiver av mør blandet oppi. *ler* Noen rarere her?
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Folk tror de ser feil når jeg spiser skive med salami og sennep:) Men det er kjempe godt!
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 og det gjør de når jeg har majones på grandiosaen også
Banshee Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2008 Skiver med fårepølse og jordbærsyltetøy er veldig godt
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Stekte poteter med sukker på;o)))) Snadder.......
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 Det har jeg ikke prøvd:) men en eg kjenner spiser brunost meg jordsyltetøy:) Ser ikke så godt ut nei..
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 Tomatbønner rett fra boksen.... Eller fiskeboller rett fra boksen.
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Blodpudding/pølse. Steiker meg en hel pudding. Eneste tilbehøret er et glass med iskald melk. Veldig godt
OsloMor Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Jeg spiser makrell i tomat med slangeagurk på, men ser jo at det ikke er sært i det hele tatt ifht. dere andre;-0!
Banshee Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. juli 2008 brunost med jordbærsyltetøy er kjempegodt og faktisk ganske mange som spiser også, mer "normalt" liksom
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 14. juli 2008 #11 Skrevet 14. juli 2008 Jeg syns eggeplommen er best i kokte egg. Derfor hender det jeg "smører" det utover på brødskiva. Også salt på =) (men det må være ordentlig kokt altså, ikke rennede kliss nei... æsj) Broren min da, han er sær han, for han foretrekker nemlig det hvite. Eller retter sagt, han elsker egg, men får fnatt av plommen. Så han spiser kun det hvite. Da vi var små spiste han brødskive med nugatti med hvite eggebiter på *kvalmt* Søstra er nesten hakket verre igjen. Hun tar 2 frokostknekkebrød, smører nugatti på ett og kaviar på ett. Deretter klasker hun den sammen og påstår det er kjempegodt. Det nekter jeg å tro...
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #12 Skrevet 14. juli 2008 Er det? Har bare sett hun spise det, men ifølge hun er det visst fantastisk ja:) Jeg har flere rare matvaner, samboeren min brekker seg når jeg har ketchup og sennep på lapskaus:) he he og så spiser jeg sitroner og lime som andre spiser epler:)
Banshee Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 14. juli 2008 De søskenene dine hadde sære matvaner for min gane hvertfall! *ler*
Strawberrywine Skrevet 14. juli 2008 #14 Skrevet 14. juli 2008 min søster spiser spagetti med sukker på æsj.. hehe hun spiser også varme rundstykker (fluts eller hva det heter) dyppa i smør og rømme... jeg er ikke SÅ sær
meg & to små vampyrer Skrevet 14. juli 2008 #15 Skrevet 14. juli 2008 Sennep på pølser eller ost og så på skive er ganske normalt da!
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 14. juli 2008 #16 Skrevet 14. juli 2008 Ja, ikke sant? *fniiis* De er tvillinger da... Hmm, kanskje det har noe å si? Hehe...
Harald Ripultfør Skrevet 14. juli 2008 #17 Skrevet 14. juli 2008 Stefaren min spiser kokt pasta med melk og sukker på! Æsj! Har en venninde som spiser vafler med leverpostei! Selv tror jeg jeg er ganske normal i matveien bortsjett fra kanskje leverpostei med stekt løk på?
OsloMor Skrevet 14. juli 2008 #18 Skrevet 14. juli 2008 Ja, men sennep på spagetti er ikke normalt. Blæh!
EnLitenPrins Skrevet 14. juli 2008 #19 Skrevet 14. juli 2008 Skive med bringebær syltetøy og dansk salami er nammis, skive med nugatti og fårepølse er også godt Når sambo skal kose seg skikkelig kjøper han loff og har banan og majones på Det ekkelt de...
Banshee Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #20 Skrevet 14. juli 2008 Hehe, ja jeg spiser forresten lomper med leverpostei som jeg ruller sammen som en pannekake også *ler*
meg & to små vampyrer Skrevet 14. juli 2008 #21 Skrevet 14. juli 2008 Neida. Men sennep er fantastisk godt. Spesielt på spekepølse eller grove rundstykker med pålegg og kanskje sylteagurk oppå.
Banshee Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #22 Skrevet 14. juli 2008 Kanskje moren din hadde spesielle matlyster når hun gikk med de
Harald Ripultfør Skrevet 14. juli 2008 #23 Skrevet 14. juli 2008 sambo liker brødskive med jalsbergost og hapå! spyy...
Banshee Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #24 Skrevet 14. juli 2008 jarlsbergost og hapå ja....hehe, nei takk til den også her!
UpsyDaisy Skrevet 14. juli 2008 #25 Skrevet 14. juli 2008 Jeg elsker pasta med kjøttkakesaus. Ikke så ekkel kombinasjon kanskje, men har fått mange kommentarer:) Ellers tar jeg pasta i absolutt alt jeg kan ha pasta i -er avhengig av pasta tror jeg.. Spiser pasta som poteter ++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå