Gå til innhold

EMMALJUNGA CEROX- noen som har.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, er jeg nok ikke en flittig nok bruker på dette forumet for å få svar jeg da.......

Skrevet

Kan svare deg jeg: Nei, det har jeg dessverre ikke:)

Skrevet

Du mora-til-nora, har det falt deg inn at du ikke fikk svar fordi ingen har en slik vogn å selge deg her inne?

Skrevet

Det var da et hyggelig svar, beklager virkelig at jeg plaget deg med mitt enkle spørsmål.

Og ja, jeg har sett på Finn, har kontakta mange av dem også, men tydelig at folk er på ferie nå.

Derfor jeg prøvde på siden her, hvor det faktisk er ganske så mange småbarnsmødre innom hver dag. Og med den vognbytte-mentaliteten jeg har lest om her, tenkte jeg kanskje at det kunne stå en brukt cerox i et av disse hjemmene.

Beklager virkelig hvis jeg plaget deg med å stille et spørsmål her. Trodde dette var et åpent forum for hvem som helst, men da lærte jeg noe nytt i dag også:))

Skrevet

Har en Cerox, men vi trenger den litt til, for det er en SUPER vogn! Jeg har prøvd meg gjennom både tre- og firhjulinger, og selv om det finnes vogner som isolert sett er bedre på sine ting, er dette den jeg er mest fornøyd med til all slags bruk! Lykke til:)

Skrevet

Det er mulig svaret mitt var et resultat av det sutrete innlegget om at du ikke fikk svar. Hvordan du klarer å trekke konklusjonen at dette ikke er et åpent forum fordi du får et like surt svar som det du selv la ut, det er nokså tåpelig.

Skrevet

Fargen er egentlig ikke så viktig, men bør passe til begge kjønn. Skal i første omgang brukes til gutt, nr 2 er så fersk i magen at der vet vi ikke kjønnet enda. Vognen skal brukes hos besteforeldrene, derfor vi syns det hadde vært greit å fått kjøpt ei brukt vogn:)

Ja, har hørt bare god-ord om denne vogna, derfor vi har lyst på ei slik nå.

Har hatt quinny freestyle (er det det den het mon tro??), men solgte den fort igjen ja...

Men får bare tråle bruktmarkedet, og håper at lykken står meg bi om ikke så lenge.

Takk for hjelpen i alle fall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...