Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 hadde rosa utflod hele lørdag.,men søndagmorgen var det ikke mer.. er i dag 8+1 og har plutselig blitt skikkelig dårlig. kvalm,svimmel og veldig slapp/trøtt..bare sånn over natta.. har vært hjemme alene med jenta på 2 i dag og er helt kake.. håper at dette er et tegn på at alt er bra med den lille..
wiwi Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Tror jeg hadde tatt en tlf til legen for å sjekke at alt er bra. Ikke for å uroe deg, men bere for å være på den sikre siden. Snart 4 barrnsmor.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 tror at jeg kommer til å gjøre det i morgen,bare for å være sikker.. hadde en SA i mars og da spydde jeg i 2 uker etter.. men orker ikke tenke slik.. prøver å være litt optimist,selv om jeg har det litt i bakhodet at det kan ha gått galt..
wiwi Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 Det kan være en festeblødning. Jeg har hatt blødninger opp til flere ganger i alle graviditetene. Har blitt sjekket på ultralyd, og en føler seg så mye bedre når en vet. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå