Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 ...blodet som noen ganger kommer noen dager ut i graviditeten ut? er det akkurat som når man har mensen (bare mindre blødinger)? jeg har aldri vært gravid før, så jeg har liksom ikke peiling men noen her må da vite det?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 ingen av de hundrevis av gravide eller tidligere gravide her inne som vet dette altså? dytte en gang til
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #6 Skrevet 15. juli 2008 Ta kontakt med legen, og spør der! Du skal vel ikke blø, men noen gjør det. Trenger ikke være noe unormalt! Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 takk for svar men jeg er ikke gravid ennå, så jeg bare lurer for framtidens skyld. trodde det var helt normalt å blø litt rett etter at man ble gravid jeg? trodde det var et av tegnene man kan få på at man er gravid? jeg vet at ikke alle gjør det, men trodde ikke det var unormalt heller.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #8 Skrevet 15. juli 2008 Jeg har bare vært gravid en gang, (eller jeg har faktisk vært gravid to ganger, da jeg begynte å blø i mitt første svangerskap, endte det med en SA). I mitt andre svangerskap blødde jeg aldri, hadde jeg gjort det, hadde jeg ringt legen med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå