Gå til innhold

Hodepine!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg har til vanlig nesten aldri hodepine, men nå er det helt uutholdelig...... Har noen andre dette? Er nå 10+5 og dette har kommet de to siste ukene. Har vært sykemeldt i 4 uker pga kvalme og vært ekstremt sliten. Karret meg på jobb i dag og det var så tungt! Har ligget på sofaen etter jobb i tre timer med hodepine..... Håper det gir seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var MYE plaget med hodepine i forrge svangerskap. Men det var litt senere, ut i tredje trimester. Det er uansett vanlig i alle trimestrene.

Ett tips er å smøre lavendelolje i tinningene.. skal visstnok hjelpe.. verdt er forsøk iallefall!

Skrevet

Man kan ikke bli helt klok på kroppen under svangerskapene, har jeg skjønt.

I mitt forrige svangerskap hadde jeg ikke vondt i hodet på 9mnd, og alle migrene anfall var borte(jeg får synsforstyrrelser).

Denne gangen er det annerledes. Har nesten vondt i hodet hver eneste dag, og migrenene har absolutt ikke blitt borte.... :(

Har en følelse av at dette svangerskapet blir tyngere enn sist.

Skal prøve sånn lavendelolje. Gjør alt for å slippe den hodepinen.

Skrevet

Tusen takk for svar og tips:)))

Skrevet

Du kan ta paracet også..legen min sa det var ikke noe problem og det sa de på ullevål også!!

Skrevet

Melder meg inn i denne klubben jeg oxo.. Har slitt mye med hodepine de siste dagene...Våkner med det og legger meg med det.Slitsomt! Er litt redd for å ta for mye smertstillende oxo, har hørt at det ikke er så bra så drøyer i det lengste med å ta. Trodde man skulle holde seg unna paracet og heller ta panodil jeg??

Skrevet

Nei paracet er den smertestillende som ikke går direkte på magen. Imodium og panodil er ikke bra. Dispril er blodfortynnende og ikke bra.

De sa at paracet ikke var farlig og ta..men man skal jo selvfølgelig ikke overdrive og ikke ta mye.

Skrevet

Jeg måtte sjekke opp litt jeg nå, og på boksen min med panodil står det at virkestoffet er paracet og at ingen uheldige effekter på fosteret er vist. Paracet= panodil da. Er visst Ibux man skal holde seg unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...