jente Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Jeg vet ingen ting om dette, derfor må jeg spørre...
C@milla *EMIL* Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Det er en super sv.dia tråd over ) Men det er vanskelig å merke selv. Vet om de som har fått sjekka seg pga svimmelhet og tørst. Normalt sett blir man mer tørst og tisser mer.. men det er vel heller vanskelig å skille mellom normal graviditetstissing og dia tissing ;o) Jeg hadde vel bare en følelse selv.. vanskelig å si, kvalm om jeg spiste mye søtt og var noe overvektig fra før - som jo øker sjansen for diabetes noe. Om du tror du har høyt blodsukker kan du gå til legen å få målt om du har eks sukker i urinen (men da pleier en å ha kommet ganske langt..) eller bli stukket i fingeren og måle blodsukkeret. Mitt var jo skyhøyt der også, og ble sendt til dia pol
Trulte76 Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 man trenger ikke å merke det.. Jeg merker det ikke når jeg har fått det..ble oppdaget med sukker i urinen med meg..
jente Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2008 Ok, takk for svar.. Jeg har høytblodtrykk, men det er mer relatert svangerskapsforgiftning.. Og urinen min har blitt sjekket hver gang.. Og det eneste jeg har hatt til og fra er Laucosytter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå