bebbis1 Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Skal flytte til Gausdal i september, og lurer på om det er noen som skal ha baby på nyåret? Kjenner ingen i Gausdal, så det hadde vært fint å bli kjent med noen der. Er født i -83, og skal ha baby i slutten av februar.
TullHøna Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Jeg bor i Gausdal. Er ikke herfra da! Termin i begynnelsen av februar:) Hvor kommer du fra egentlig? Er 83modell jeg og!
bebbis1 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 Fra Lier, bodd i Oslo i 3 år nå. Hvor i Gausdal bor du?
TullHøna Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Jeg bor i Follebu.. Men er etterhvert på utkikk etter noe annet, men blir nok i Gausdal:) Hvor i Gausdal skal du flytte til? Morsomt om vi blir fler fra her som skal ha i februar, kjenner ikke så mange her jeg heller, og hvertfall ikke som skal ha baby på nyåret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå