Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte til Gausdal i september, og lurer på om det er noen som skal ha baby på nyåret? Kjenner ingen i Gausdal, så det hadde vært fint å bli kjent med noen der. Er født i -83, og skal ha baby i slutten av februar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Gausdal. Er ikke herfra da! Termin i begynnelsen av februar:)

Hvor kommer du fra egentlig? Er 83modell jeg og!

Skrevet

Fra Lier, bodd i Oslo i 3 år nå. Hvor i Gausdal bor du?

Skrevet

Jeg bor i Follebu.. Men er etterhvert på utkikk etter noe annet, men blir nok i Gausdal:) Hvor i Gausdal skal du flytte til? Morsomt om vi blir fler fra her som skal ha i februar, kjenner ikke så mange her jeg heller, og hvertfall ikke som skal ha baby på nyåret...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...