Mammaen til Isak Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Har du barn der eller har hatt, eller kjenner noen som har? Trives de?
metaMORfose Skrevet 14. juli 2008 #2 Skrevet 14. juli 2008 Jeg kjenner til den ja. Det var i alle fall en fin barnehage. Den har fint uteområde, og er ikke så altfor gammel. Gode turmuligheter og bra område. Mange år siden jeg har hatt noe med dem å gjøre, men det var en bhg som var oppdatert og "barnevennlig" som jeg kaller det. Altså at det er barna som går først, og det var ikke voksne som gikk rundt med kaffekoppen. Liker ikke sånt jeg. Lurer du eller har fått plass, så ta med deg barnet ditt og sjekk ut området. Snakk med de ansatte og føl deg frem. Det anbefaler jeg alle å gjøre.
Mammaen til Isak Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2008 Neida, jeg har ikke fått plass, men en bekjent av meg har. Jeg kjente ei som jobbet der før men hun har sluttet der og tillegg har jeg ingen kontakt med henne. Så bare derfor jeg ville høre litt her. Vet det var en bra bhg, og at den brant men at de nylig flyttet inn i nybygd etter å ha hatt midlertidig bhg på hovseter. Så lurte bare på om hvordan den var nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå