Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #1 Skrevet 14. juli 2008 Tror jeg holder på å bli sprø. - Noen(eller noe...) slo hardt i nattbordet mitt. Det er av jern/messing så det ljomet i hele huset.. - Dører åpnes -tv'en skrur seg på midt på natten, på max volum -veggkalenderen blar seg selv til november....(hvorfor akkurat nov???) -Vannkokeren slår seg på. -En gang falt jern stekepannen fra komfyren og ned på gulvet. Den havnet midt på kjøkkengulvet. Den stod innerst på komfyren.. -en lysestake, som er _tung_ formelig hoppet ned fra tv'en i dag. -Alarmlyder om natten...lyder som ikke finnes i huset, dvs at det ikke kan være tlf, tv etc. Det kommer heller ikke utenfra..Det er en skikkelig skummel lyd.. -lys skrur seg på av seg selv..
Lille`mor & lillebøll Skrevet 14. juli 2008 #3 Skrevet 14. juli 2008 Ring åndenes makt så ser vi deg kanskje i neste sesong;=)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #4 Skrevet 14. juli 2008 ..og sønnen min sier ofte: " se på mannen, mamma. Se på stoooore mannen!!" DET liker jeg ikke... HI
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Velkommen i gjengen - skritt i 2 etg.. - skritt i trapp -trappegrind stenges om natten..ligger nedover trappen til vanlig. - plater slås på. - føler nærvær i 2 etg. ofte- må da forlate etg. Eneste som plager meg er det med platene...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #6 Skrevet 14. juli 2008 ring åndenes makt eller søk opp klarsynte som renser hus privat..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #7 Skrevet 14. juli 2008 kunne seff ha gjort det, men det er himla dyrt. Har ikke råd til det.Dessverre. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå