Gå til innhold

Hvordan er magene deres i uke 15?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det godt? I dag når jeg skulle hente datteren min i bhg så sa en av barna, "har du baby i magen?" så begynner å synes godt her nå. Men jeg har hatt mye mage fra før av også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 12+4 og det vises veldig godt på meg. Kommer selvfølgelig an på klærne jeg har på meg, men det vises veeeldig godt likevel. Ser vel egentlig mest ut som jeg bare er tjukk, menmen :P

Og når jeg spiser meg god og mett, så ser jeg faktisk det på magen.. er det normalt? Er vel stortsett bare væske og luft det meste enda, kanskje derfor?

Skrevet

Her vises ingenting enda, er 15+4. Men kan såvidt se en antydning til "bul" helt nederst på magen. Også er jeg litt oppblåst og stram over og under navlen, spesielt på kvelden.

Skrevet

Her er magen god og rund ;) Alt er presset opp så jeg har en gjevn fin kul og det er ingen tvil! Kjempekos - folk ser jeg er gravid og ikke bare har lagt på meg litt liksom. Men ligger i familien å bli fort stor her, så det genet har jeg definitivt! Mammabukser må til, og genserne kryper oppover magen gitt...

Skrevet

Er 15 i morgen,og har lagt på meg noen kg,orker jo ingenting så kanskje ikke så rart,men ingen som kan se det enda,desverre,men skjer vel i løpet av noen få uker nå tenker jeg:::))

Skrevet

Jeg er i uke 15 +1, men har ikke mage i d hele tatt... :( Er dette normalt? Nesten som jeg føler jeg ikke er gravid liksom... Kjenner kun noe litt hardt helt nede under navlen.. Ingen antydning til bul helt nederst på magen heller! Blir jo litt betenkt...

Gi meg noen svar å berolige meg på:)

Skrevet

Jeg er i uke 15 idag (15/7) og her er alt blitt dyttet oppover, så har en fin kul! Ganske hard mellom skambeinet og navlen!

Skrevet

jeg er 15+ 2 og hr gått opp 4,5 kg allerede, jeg syntes det bare ser ut som om jeg har ladt meg ut mer enn att jeg er gravid, men når jeg går med stramme klærr og mamma bukse kan jo folk som vet jeg er gravid se det på magen min... stram og fin :P hehe

Skrevet

Jeg er 14+4 og har fått en liten mage. Vel, om morgene er det bare en liten kul helt nederst, men om kvelden står den rett ut. Mest luft eller noe sånn vil jeg tro... Merker uansett at den vokser og det er herlig. Hos meg er den også ganske så hard fra skambeinet og opp til navlen. Livmoren vokser... :-) Gleder meg til magen blir stor og struttende rett ut...!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...