Gå til innhold

Vil dere godta meg, tro? ;))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg heter Linn og har rundet de 30. Er gift med en flott mann, og vi har et stort og deilig hus sentralt på Østlandet. Jeg har en Master i pedagogikk og jobber som styrer i en barnehage.

Jeg har ikke født egne barn, men jeg lever med barn allikevel. Hjemme og på jobb. Full tid. Utdannelsen min er ikke tilfeldig valgt, den er heller særdeles gjennomtenkt. Barn og barns oppvekstvillkår er veldig viktig for meg. Jeg kan mye om det, og står ikke tilbake med erfaringer rundt barn selv om jeg ikke har født mine egne barn.

For å være helt ærlig så er jeg litt redd. Jeg har lest her inne på forumet i over ett år, men selv om dere ikke oppfatter dere slik, så kan dere fremstå som ganske skumle, og ikke minst dømmende. Jeg håper allikevel at dere kan se meg som likeverdig, og som er ressurs. I det minste så er det nok mange som har oppstart i barnehage like om hjørnet, og som ønsker råd. Der er jeg rene eksperten ;)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være!

Skrevet

Ja, hvorfor ikke?

Opplever ikke at det er så mange skumle her inne (men kanskje jeg er en av de..?) Hvis du er litt hardhudet går det sikkert flott.

Velkommen.

(Har selv en gutt som skal begynne i barnehagen i høst, men føler ikke jeg trenger så mange råd, siden eldstemann begynte for 2 år siden)

Skrevet

Hei, kjekt med en barnehage ekspert =) tror alle vet at det er mange dømmende folk her inne.

Du har vel lest DIB reglene ;o) hehe

Skrevet

Velkommen

Skrevet

Velkommen hit skal du være! Det er mange som er/var dømmende men de fleste forsvant heldigvis sammen med anonymknappen;)

Skrevet

Tusen takk :))

Har lest reglene ja.. tihi..

Skrevet

Vælkømmin !!

Skrevet

Velkommen skal du være ;o) Vi bjeffer verre enn vi biter, neida! Hehe! Morro å se flere som har utdannelse innen jobb med barn. Jeg er selv pedagogisk leder i bhg. Kan hende jeg stiller deg et spm eller to!

Håper du vil trives her inne :o)

Skrevet

Har inntrykk av at det er mange bhg eksperter her :) men velkommen er du :))

Skrevet

Jeg trives på en måte allerede, jeg. Begynte å lese her inne for å få et innblikk i hva forskjellige foreldre er opptatt av og ble litt betatt, samtidig som jeg også er litt skremt.

Alltid morsomt med kollegaer, og særlig de som brenner for jobben og faget sitt.

Bare å stille spm, og jeg stiller gjerne spm selv også. Er for gammel til å vite alt ;)))

Skrevet

hei og velkommen :o)

Skrevet

Velkommen skal du være! Alltid fint med andres meninger.

Jeg har både ped og spes.ped, og har jobbet med barn i årevis. Og det var og er lærerikt, men den erfaringen det er å ha egne barn, gir mer enn noe utdannelse og praktisk erfaring kan gi. Nå har jo du barn hjemme, og dermed vet du jo like mye om dette som oss, og skulle ikke stå tilbake for noe (det er ikke selve fødselen som gjør oss til oppdragere.

Det er mange tusen brukere her inne, ingen av oss er like, så ikke skjær oss alle over én kam.

Håper du vil trives!

Skrevet

Velkommen!!!

jeg er veldig enig i mye du skriver.

Og det er mange uten barn her , og alle har like mye rett i å være her :)

Skrevet

Gode råd, kan en aldri få nok av;0)

Bare bra!

Holder selv på med Master i Spesialpedagogikk, kjempespennende! Heller ikke tilfeldig. Jobber med barn jeg også. Er førskolelærer i bunn, men begynner å bli noen år siden jeg jobbet i barnehage.

Kommer daglige spørsmål om barnehage, så du kan nok svare på meget og mangt her inne:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...